Skocz do zawartości

chob3

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B2 2.0 115KM 4x4
  • Rok produkcji
    1991

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ten sam problem - tryb awaryjny skrzyni biegow - tylko 3 bieg dodatkowo byla wymiana filtra i oleju (czerwony dexron3h) edit: podczas diagnozy nie udalo sie polaczyc z silnikiem - czy to moze byc przyczyna pozostalego bledu skrzyni tzn 00545 i tym samym powodu dla ktorego skrzynia nie zmienia przelozen? błędy przed skasowaniem: po skasowaniu pozostał:
  2. rzecz w tym ze nie ma miejsca zeby sie dobrac do opaski gumy w zaden sposob
  3. odgrzewam: uszkodzona oslona na drążku - jak sie do tego zabrac ?
  4. co może oznaczac - silnik krokowy ?
  5. odgrzewam temat: silnik 2e - skrzynia chyba APE - bez korka w misce - z miarka poziomu oleju. po zdjeciu miski zlecialo okolo 2 litrow oleju - po wlaniu 2 litrow na miarce poziom w normie na nierozgrzanym silniku - na rozgrzanym niedobor wiec dolewka okolo 1 litr. Czy tak wlasnie ma byc? Dodatkowe pytanie: olej - czy Manol dextron 3H czerwony zda egzamin czy wymieniac na mobil lt71411 - chyba zółty , a moze valvoline ATF (dexron3H + norma lt71411) - czerwony ? dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności