Skocz do zawartości

guitarplay

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O guitarplay

  • Urodziny 05.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.5 TDI V6 150KM (AFB)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam. Jak w temacie. Poszukuję kogoś z Lublina, kto posiada Paska ze 150 konnym 2.5 tdi v6. Potrzebuję pomocy i życzliwości, a dokładniej spotkania się i pożyczenia na chwilkę przepływomierza. Mam podejrzenie, że mój jest już na wykończeniu a przed kupnem nowego chciałbym mieć 100% pewność. Oczywiście dobre piwo w zamian Pozdrawiam. Michał
  2. Witam ponownie. Samochód już mam sprawny. Okazało się, że rozszczelniony był filtr paliwa! O dziwo nowy, który kupiłem też bym do bani. Po tygodniu spędzonym u mechanika, rozebraniu pompy ze zbiornika, sprawdzeniu wszystkich węży i wymianie zaworów na filtrze autko dalej nie odpalało. W końcu mechanior założył nowy filtr, autko bez problemu się odpowietrzyło i odpala na dotyk. Dzięki za pomoc, pozdrawiam
  3. Witam. Mam problem z odpaleniem mojego 2.5 tdi V6. Objawy są dość dziwne: Przedwczoraj rano w ogóle mi nie zapalił. Rozrusznik kręcił ale wcale silnik nie załapywał. Po pracy podłączyłem VAGa, zero błędów a silnik dalej nie gada. Po sprawdzeniu przewodów - paliwo dochodzi zdecydowałem się na rozwiązanie ostateczne - samostart... No i ruszył Wczoraj rano zapalił bez problemu, po pracy tak samo. A dziś z rańca znowu kiszka... samostart nie pomógł Nie mam pomysłu co to może być... W autku ostatnio była regenerowana turbina, w tamtym roku robiony był sterownik VP44 - na szczęście na gwarancji dożywotniej Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  4. A czy IRLR2905 jest najlepszym tranzystorem do tego sterownika? Czy są może jakieś "produkty równoważne" lub lepsze?
  5. Tak IRLR2905. Dostęp wiem że jest dobry, tylko że autko mam pod blokiem i nie mam możliwości polutowania tego bezpośrednio w aucie, więc muszę wyjąć sterownik i przelutować w domu.
  6. Witam. Czy jest jakiś prosty sposób na wymontowanie samego sterownika pompy - bez konieczności wyciągania całej pompy? Padł mi najprawdopodobniej słynny już tranzystor i chce go sam wymienić - jak wiadomo niższe koszty. Auto zgasło mi w trakcie jazdy. Vag pokazuje błąd 01318. Po zdjęciu głównego dekielka i wypięciu kostki sterownik nie chce zejść. Proszę o pomoc. Dodam że sterownik najprawdopodobniej był już robiony - 4 kable są polutowane oraz osłona sterownika jest uszczelniona silikonem termicznym. Pozdrawiam
  7. Ja bym poszedł w sprawdzone MS (oczywiście pod względem cena\jakość). Sam ostatnio zmieniłem cały komplet na MS. Jak na razie ok 1000km zrobionych i przegląd bez zastrzeżeń. Jak wytrzymają mi 2-3 lata to będe zadowolony. Rocznie robię ok 13000.
  8. Jest to mój sąsiad z bloku, w dodatku mechanik. Też nie dowierzałem, że te wahacze tyle wytrzymały ale pokazał mi paragon z przed 3 lat... Osobiście dał mi się przejechać i faktycznie cisza! Moje to się już tłuką jak chłopy sztachetami na zabawie! Nie porównujcie też tego kompletu do lemów - nie ta klasa i nawet nie ma co porównywać... Potrzebuje porady jakie zamienniki kupić w cenie 500-700 PLN. Proszę o pomoc...
  9. Przy moim silniku i proporcjach 85% trasa/15% miasto na 54l (czyli do rezerwy) robię średnio 820 - czyli spalanie ok 6,6. W trasie z reguły nie przekraczam 120km/h.
  10. Właśnie rozważam też między innymi MS. skoro twierdzicie że wertteile to badziew to zdecyduje się na MS. Rocznie robię 12-15 tys. max także na moje potrzeby powinny wystarczyć. Generalnie nastawiłem się na lemfordery, ale finansowo nie dam rady. A macie jakieś sprawdzone źródło gdzie można kupić MS?
  11. Witam. Czy ktoś z was miał styczność z wahaczami tej firmy? Jeżeli tak to proszę o opinie. Jestem właśnie przed wymianą kompletu. Znajomy zrobił na tym zestawie prawie 70 tys. przez 3 lata i nic! Ale jak dla mnie 1 opinia to za mało... Rozmawiałem też ze znajomym, który prowadzi sklep motoryzacyjny. Sprzedał już sporo kompletów i nie miał na nie jeszcze żadnej reklamacji. Z tego co udało mi się w necie wyszperać to jest to produkt naprawdę Made in Germany a nie "Made in Germany(China)". Przykładowy link: http://allegro.pl/wahacze-audi-a4-a6-passat-kpl-wertteile-germany-i1602702772.html Proszę o jakiekolwiek opinie. Z góry dzięki i pozdrawiam...
  12. Potwierdzam, należy dobrze wcisnąć uszczelkę w wycięciu w podszybiu. Miałem to samo.
  13. Wracając do tematu, chciałbym podzielić się opinią na temat preparatu do klimy "Moje Auto". Zabiegu dokonałem po południu we wtorek. Rozpylenie całego preparatu zajęło ok 10 min. Wszystko według instrukcji. Pierwsze wrażenie po wejściu do auta to taki trochę "przemysłowy" zapach. Po przewietrzeniu i odpaleniu klimy nastąpiło spore zmniejszenie jego intensywności. W kolejnych dniach jazdy efekt wyśmienity: zapach zbliżony do autka z salonu Ale najważniejsza sprawa: Zawsze po zrobieniu dłuższej trasy (150-200km) na drugi dzień lało mi się z nosa, teraz ustało. Także preparat spełnił chyba swoją rolę. Pozdrawiam
  14. Przy zakładaniu spustu z wężykiem za mocno docisnąłem i wyleciała pianka. Pucha była wstrząśnięta. Tak czy inaczej dziś jak znajdę chwilę to dokonam aplikacji środka. Po zabiegu dam znać jak wypadł efekt końcowy. Generalnie do tej pory z kosmetykami Moje Auto mam same pozytywne doświadczenia. Dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności