Jawko
-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 1.4 TSI ACT 150KM
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
04E141015
-
Producent: SACHS Nr katalogowy: 3000970074 Średnica tarczy: 230 mm Ilość zębów: 28
-
Dzwoniłem do ASO. Pan twierdzi, że nie ma koła dwumasowego(podałem VIN). Wymiana tarcza, docisk, łożysko - 5000 zł. Hehe - bardzo tanio. Komplet Sachs - Tarcza, docisk, łożysko - 929 zł na Aledrogo.
-
A jest tam też dwumasa?
-
A jak sprawdzić jaki mam nastawnik?
-
Tak. CZEA
-
Witam. Czy mógłby ktoś napisać, czy wymieniał sprzęgło w 1.4 TSI 150KM w Pasku z 2015r. Byłbym wdzięczny za numery części oraz info czy w tym silniku jest dwumasa? Objaw jest taki, że auto podszarpuje przy ruszaniu.
-
Oświetlenie w B8 - LED TOP, LED BASIC i Halogen
Jawko odpowiedział szylton → na temat → Tematy techniczne
Czaje się dokładnie na te że screena. Homologacji pewnie nie mają, natomiast mają znaczek E. Więc nikt się pewnie nie doczepi. Są to światła firmy AKD, produkują światła do wielu aut. Sąsiad ma ich światła w Captivie i wyglądają super. Działa regulacja wysokości i podłączenie jest pług and play. Światła są full LED z przetwornicami. Sprzedawca zapewnia że będą działały 5 lat. -
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o felgach - szerokość, rozmiar, ET - B8
Jawko odpowiedział jedrus → na temat → Tematy techniczne
Ja na 17 jeździłem zawsze na ciśnieniu 2.3. Takie ciśnienie było zalecane na naklejce, która miałem nalepiona przy drzwiach kierowcy. -
Oświetlenie w B8 - LED TOP, LED BASIC i Halogen
Jawko odpowiedział szylton → na temat → Tematy techniczne
Ja jeżdżę na Bosma LED H7. Mam ustawione światła na pozycję 1, obniżone. Nikogo nie oślepia, jest ładne odcięcie. W planach mam lampy full LED z Ali. -
Jeździłem Paskiem na 16', 17' i teraz na 18. Na 18 najgorszy komfort, prowadzenie najlepsze. ET34, 235/45 18. Jest duża różnica w komforcie między 17 a 18. Między 16 a 17 nie ma.
-
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o felgach - szerokość, rozmiar, ET - B8
Jawko odpowiedział jedrus → na temat → Tematy techniczne
Najlepiej załóż to co zaleca producent : 215/55 r17 lub 215/60 r16. Jeździłem na jednych i drugich. Na 17 dobry komfort i prowadzenie. -
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o felgach - szerokość, rozmiar, ET - B8
Jawko odpowiedział jedrus → na temat → Tematy techniczne
Ja mam VW Prisma ET34, 18x8, opony 235/45 r18. Nic nie obciera i koło nie wystaje poza auto. Jest jeszcze trochę rezerwy. Moim zdaniem et30 będzie ok. Ale to już maksimum. -
1.4 TSI 125 KM - Szarpnięcia na biegu jałowym
Jawko odpowiedział Czarlos → na temat → Tematy techniczne
Siemka. Miałem coś podobnego, plus mocne wibracje w trybie ACT(mam wersje 150 km). Sam się z tym uporałem, za radą sąsiada, który jeździ Paskiem 2.0 TSI. Przeszedłem z benzyny 95 na 98. Dwa baki przejechałem na dodatku do paliwa, czyszczącym wtryskiwacze benzyny plus jeden bak na dodatku do smarowania wtryskiwaczy benzyny. Na postoju silnik chodzi teraz idealnie, a w trybie ACT wibracje zmniejszyły się praktycznie do zera. Problem tkwi pewnie we wtryskach... -
Oświetlenie w B8 - LED TOP, LED BASIC i Halogen
Jawko odpowiedział szylton → na temat → Tematy techniczne
Zgłębiałem temat takiej przeróbki. LED Basic to koszt ok. 3500 zł, LED Top ok. 7000 zł. Wszystko odbywa się plug and play. Natomiast nie działa regulacja świateł w żaden sposób, poza śrubką na reflektorze - chyba że założymy autopoziomowanie. Najlepsza opcja finansowo to przeróbka samemu na LED Basic. Wsytarczy kupic kompletne lampy LED Basic i adaptery z netu. Można zamknąć koszta w 2500 zł. Do montażu reflektorów konieczne jest zdjęcie zderzaka. Konieczna jest również wymiana grilla, ponieważ ten od reflektorów H7 ma czarny pasek u góry, a ten od LED srebrny.