Skocz do zawartości

Jawko

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.4 TSI ACT 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Producent: SACHS Nr katalogowy: 3000970074 Średnica tarczy: 230 mm Ilość zębów: 28
  2. Dzwoniłem do ASO. Pan twierdzi, że nie ma koła dwumasowego(podałem VIN). Wymiana tarcza, docisk, łożysko - 5000 zł. Hehe - bardzo tanio. Komplet Sachs - Tarcza, docisk, łożysko - 929 zł na Aledrogo.
  3. A jak sprawdzić jaki mam nastawnik?
  4. Witam. Czy mógłby ktoś napisać, czy wymieniał sprzęgło w 1.4 TSI 150KM w Pasku z 2015r. Byłbym wdzięczny za numery części oraz info czy w tym silniku jest dwumasa? Objaw jest taki, że auto podszarpuje przy ruszaniu.
  5. Czaje się dokładnie na te że screena. Homologacji pewnie nie mają, natomiast mają znaczek E. Więc nikt się pewnie nie doczepi. Są to światła firmy AKD, produkują światła do wielu aut. Sąsiad ma ich światła w Captivie i wyglądają super. Działa regulacja wysokości i podłączenie jest pług and play. Światła są full LED z przetwornicami. Sprzedawca zapewnia że będą działały 5 lat.
  6. Ja na 17 jeździłem zawsze na ciśnieniu 2.3. Takie ciśnienie było zalecane na naklejce, która miałem nalepiona przy drzwiach kierowcy.
  7. Ja jeżdżę na Bosma LED H7. Mam ustawione światła na pozycję 1, obniżone. Nikogo nie oślepia, jest ładne odcięcie. W planach mam lampy full LED z Ali.
  8. Jeździłem Paskiem na 16', 17' i teraz na 18. Na 18 najgorszy komfort, prowadzenie najlepsze. ET34, 235/45 18. Jest duża różnica w komforcie między 17 a 18. Między 16 a 17 nie ma.
  9. Najlepiej załóż to co zaleca producent : 215/55 r17 lub 215/60 r16. Jeździłem na jednych i drugich. Na 17 dobry komfort i prowadzenie.
  10. Ja mam VW Prisma ET34, 18x8, opony 235/45 r18. Nic nie obciera i koło nie wystaje poza auto. Jest jeszcze trochę rezerwy. Moim zdaniem et30 będzie ok. Ale to już maksimum.
  11. Siemka. Miałem coś podobnego, plus mocne wibracje w trybie ACT(mam wersje 150 km). Sam się z tym uporałem, za radą sąsiada, który jeździ Paskiem 2.0 TSI. Przeszedłem z benzyny 95 na 98. Dwa baki przejechałem na dodatku do paliwa, czyszczącym wtryskiwacze benzyny plus jeden bak na dodatku do smarowania wtryskiwaczy benzyny. Na postoju silnik chodzi teraz idealnie, a w trybie ACT wibracje zmniejszyły się praktycznie do zera. Problem tkwi pewnie we wtryskach...
  12. Zgłębiałem temat takiej przeróbki. LED Basic to koszt ok. 3500 zł, LED Top ok. 7000 zł. Wszystko odbywa się plug and play. Natomiast nie działa regulacja świateł w żaden sposób, poza śrubką na reflektorze - chyba że założymy autopoziomowanie. Najlepsza opcja finansowo to przeróbka samemu na LED Basic. Wsytarczy kupic kompletne lampy LED Basic i adaptery z netu. Można zamknąć koszta w 2500 zł. Do montażu reflektorów konieczne jest zdjęcie zderzaka. Konieczna jest również wymiana grilla, ponieważ ten od reflektorów H7 ma czarny pasek u góry, a ten od LED srebrny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności