Skocz do zawartości

Bruno_78

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Płock

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. oki. temat chyba nieaktualny. z racji tego że opinii na ten temat był różnych wiele skończyło sie na wizycie w serwisie VW i o dziwo ta diagnostyka była za FREE diagnoza ... chłodniczka EGR Jednym słowem do wymiany.
  2. moj ma 220 tys i jest juz po akcji serwisowej "EKOLOGIA" coż jutro pojade do serwisu vw moze cos poradza i zdiagnozuja co to za problem.
  3. dziekuje za odpowiedz. szkoda ze nie masz info dot błedów jakie generował. ale dziekuje
  4. Witam. Mam pytanie. jak rozumiem chodzi o EGR. Wywaliło moj post z diagnostyki i przekierowano tutaj ze niby ten temat był juz przerabiany ale niestety nic nie znalazłem na ten temat. Problem to zapalająca sie kontrolka świec w trakcie jazdy i wchodzi w tryb serwisowy. po restarcie silnika na jakis czas spokoj po czym pojawia sie znowu ten problem. poniżej zrobione logi i mam błąd P0407. Czy to oznacza wymiane EGR ? zaznaczam nic nie chce wycinać zaślepiać itp. Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet:. 03L-906-023-CAY.clb Oznaczenie elementu SW: 03L 906 023 FS HW: 03L 907 425 C Komponent: 1,6l R4 CR td H43 9196 Weryfikacja: --H43--- Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 00194036032401080000 Kod serwisu: WSC 00078 790 12345 Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023FS 003006 ROD: EV_ECM16TDI02103L906023FS_003.rod VCID: 7CF742F1F7EB60AA89-8028 Znaleziono 1 błąd: 7343 - Potencjometr recyrkulacji spalin (G212) P0407 00 [032] - sygnał za mały Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 219078 km Data: 2020.01.25 Czas: 13:10:03 Prędkość obrotowa silnika: 1995.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 75.3 % Prędkość pojazdu: 71 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 67 °C Temperatura powietrza zasysanego: 7 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.682 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: -1.318 % Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 13.091 % Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: sterowanie-PWM_HBR_EGRV[0]: -23.523 % Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: wart.rzecz.nap.nieprzetw.-V_EGRV[0]: 0.674 V Zawór recyrkulacji spalin (EGR): offset zamknięty-V_EGRV_BOL[0]: 0.708 V Zawór recyrkulacji spalin (EGR): offset otwarty-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: status-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 14 Kody gotowości: 0100 0000 Prośba o pomoc hmmm i nikt nie jest w stanie pomóc ? ciekawe....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności