martin93
-
Liczba zawartości
1 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 1.8 TSI 160KM (CDAA) DSG
-
Rok produkcji
2011
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzień dobry, proszę o poradę w sprawie nadzwyczaj awaryjnego Passata B7 1.8 TSI 160 KM 2011r. Pierwszy remont: - regeneracja turbosprężarki, - wymiana odmy, - naprawa głowicy, uszczelki (na 3 cylindrze, ponieważ było słabe ciśnienie), plus wymiana pierścieni na tłokach, która miała ograniczyć ogromne spalanie oleju w aucie. Niestety problem pobierania oleju się wzmożył, nawet 5 litrów na 2000 km. I doszedł kolejny problem, zaczęła zapalać się kontrolka EPC oraz check engine, auto szarpie podczas jazdy. Gdy wracałem w tym stanie autem do domu (60 km) komputer wskazał na spalanie 4.8 l/100km (byłem zszokowany, na chłopski rozum pomyślałem, że jeden cylinder przestał działać). Mechanik na ten problem zareagował wymianą cewek i świec. Problem nadal występuję. Podobno olej zalewa świece. Mamy propozycję generalnego remontu silnika za 10 000 zł. Pomóżcie podjąć decyzję co zrobić z autem. Dodam, że nie znamy się na mechanice. Liczę na pomoc, Marcin