Skocz do zawartości

Cember16

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam drogie grono forumowiczów, mam taki problem otóż padł mi zamek przedni prawy przód, i problem polega na tym że po zdjęciu boczku z drzwi i ich ponownym założeniu, zamek został stary ale go rozruszałem WD 40 bo się zacinał padło oświetlenie wnętrza, nie chodzą szyby elektryczne teraz nie otwiera bagażnika ani wlewu paliwa, mógł paść jakiś w zamku styk co odpowiada za to? Moduł komfortu zmieniony i dalej to samo
  2. Witam jestem tu nowy na forum i pozdrawiam:) mój problem z b5 fl polega na tym że auto ściga przy hamowaniu jak się tylko nagrzeje gdzieś 40 minut jazdy, wymieniłem tylny lewy zacisk na nowy przednie zaciski oba zregenerowane, nowe przewody i klocki i tarcze hamulcowe, nowy płyn cały układ po kilka razy odpowietrzany, zawieszenie jak i wszystko żadnych luzow zbieżność 3d ok, na vcds zero błędów, ale gdy chciałem zrobić test pompy abs to nie mogłem wejść w te ustawienia aby uruchomić programem pompe by ją odpowietrzyc, na desce rozdzielczej abs się nie świeci wszystko ok ale gdy auto stoi delikatnie pochylone i cofam potrafi się załączyć sam z siebie abs, kiedyś gdy skrecalem szybko w lewo albo w prawo to potrafił się włączyć komunikat na FIS bremse fechller i migala kontrolka od ręcznego... Teraz spokój Panowie już nie mam pomysłów co to może byc... Lewa strona auta bierze jakby przez chwilę mocniej....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności