Skocz do zawartości

CO_Okies

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. "Posiadam Passata 2.0 TDI 170 KM, przebieg 106000 km. Co jakis czas silnik zaczyna sporo glosniej pracowac pomiedzy 1500 - 2300 i z rury wydobywa sie niebieski lub bialy dym. Podczas wizyty w serwisie nic nie znalezli. A drugi problem mam z drganiami kierownicy przy predkosci 110-150 i sciaganiem. Co mi mechanik wywazy kola i ustawi zbieznosc po przejechaniu np 500 km problem znowu sie pojawia i tak juz 4 razy pod rzad " Witam. Mam ten sam model z tego roku I ten sam problem. Co prawda problem pojawił się od niedawna mechanik stwierdził "pompowtrysk szrot" znajomy od tej roboty potwierdził. Objawem był biały kopciuch strasznie nieznośny i brak pracy na czterej cylindrach. Teraz już wtryski zregenerowane 2tyś jak by ktoś nie miał orientacji taka impreza. Po zlozeniu kupy tej kupy w całość samochód chodzi ok ale..... Czasem na postoju nie trzyma obrotów delikatnie poszarpuje i z komina biały dym. Ręce opadają. Mechanik twierdzi DPF się wypala. Ok samochód ma 300 000tys ja przejechałem nim 50 000 ojciec mój wcześniej ok 120 000 i takiej konklawe nigdy nie wysrywał. #nigdy więcej diesle#
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności