-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 FSI 150KM
-
Rok produkcji
2005
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
JurasHokej zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Dzień dobry, Mam problem z odpaleniem silnika 2.0fsi Blr Dzień po wycięciu elektrycznie zaworu EGR mam problem z odpaleniem kręci ale nie chcę zaskoczyć błąd jaki wyskakuje uszkodzony sterownik lecz był sprawdzony wszystkie oporności i są sprawne wgrali na niego nową mapę nie pomogło podmienili sterownik auto dalej kręci nie odpala jakiś czas przed tą usterką samochód tracił moc tak jakby zapłon odcinało na jednym cylindrze. Z rzeczy jakich wymieniałem przed usterką jeszcze to komplet świec dwa rozrządy łańcuch i pasek czujnik walka zawór zmiennych faz rozrządu czujnik ciśnienia powietrza
-
Witam jestem posiadaczem VW passat b6 2005rok 150koni kod silnika BLR w automacie Problem polega na nierównej pracy silnika i trzęsącej się budzie jest to bardzo odczuwalne i irytujące moi mechanicy nie są w stanie tego rozwiać do tego miałem wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze ale po usunięciu środka z katalizatora bo byl zapchany sporadycznie wypadnie zaplon na pierwszym cylindrze z rzeczy które zrobiłem to tak : Wymiana rozrządu pasek + łańcuch oraz regeneracja koła zmiennych faz rozrządu przez firmę Mehenker i założone trzy nowe pierścienie rozrząd składany na blokadach i sprawdzony 2 razy przez różnych mechaników Wymiana zaworu zmiennych faz Wymieniony zawór EGR Wyczyszczono nagar na zaworach oraz założone nowe uszczelki kolektora dolotowego Zmienione uszczelnienie gruszki oraz oringi klap wirowych Zmieniony czynnik ciśnienia powietrza Zmieniony czujnik wałka rozrządu Wymienienione wszystkie cztery świece mam założone płatny firmy Bosch Zmieniona jedna cewka bo był jakiś czas temu błąd na komputerze Wyciągnęli mi również środek z katalizatora bo był już przepalony Mechanik który najczęściej to naprawia jak był blada wypadania zapłonu zamienił wtryskiwacze miejscami i dalej było wypadanie na tych samych cylindrach zmieniał miejsca cewek oraz sprawdzał gumową odmę i ona też jest cała Błędów na komputerze brak ostatni błąd jaki był to nie szczelność w układzie dolotowym P2279 ostatnia rzecz którą zrobiłem to wycięcie kata i już nie mamy pomysłów co dalej może ktoś zna odpowiedź