Skocz do zawartości

m.moroz89

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 2.5 TDI V6 150KM (AFB)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Silnik był rozgrzany, co z temperaturą oleju? A sam kąt wtrysku jest dobrze ustawiony? Czy sugerujesz, że pąpa może być do regeneracji?
  2. Witam Ktoś kumaty może sprawdzić moje logi bo już wymiękam. Problem zaczyna się gdy temperatura spada poniżej 10 stopni. Auto zaczyna ciężko palić, czym zimniej tym gorzej. Długo trzeba kręcić rozrusznikiem i po odpaleniu pracuje nie równo i kopci na biało. Po ok 10 sek. wszystko się normuje. Po wymianie rozrządu wydaje się ze problem jakby trochę narósł, ale to może moje wrażenie. Dodatkowo mam wrażenie jak by słabiej przyśpieszał do ok 2000 obr. po 2000 obr demon mocy. Zrobiłem logi i wklejam link, mam nadzieje, że dobrze to zrobiłem, zgodnie z instrukcją. Moi mechanicy chcą wstawiać nowe pompy, nowe wtryski no a jak na te auto to kosmiczne koszty. Proszę o pomoc. Logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-013_014_018_lTToWi.html http://vaglogi.pl/log-004_007_011_12IZ89.html http://vaglogi.pl/log-000_001_003_7Ytq5WO.html logi BS: http://vaglogi.pl/log-000_4IiKVc2.html http://vaglogi.pl/log-003_7Da51gf.html http://vaglogi.pl/log-004_2631P08.html http://vaglogi.pl/log-011_bv1w4.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności