Skocz do zawartości

fnk

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podepnę się pod temat. W moim B7 Variant lewa część tylnego oparcia nie chce się zamknąć. Przycisk w oparciu jest tak jakby zaklinowany w pozycji wciśniętej. Rączka w bagażniku nic nie zmienia. Czy według Was da się to samodzielnie naprawić?
  2. Czołem, Usterka usunięta. Przyczyny były dwie - dwumasa + poducha skrzyni.
  3. Czołem Panowie, Jestem świeżym posiadaczem B7-ki i borykam się z podobnym problemem jak kolega wyżej chociaż nie było tutaj wymiany wtrysków. Wyczuwałem lekkie drgania samochodu w zakresie 1100-1600 RPM, a ponieważ auto ma 117k przebiegu to zdecydowałem wymienić olej w DSG. Wjechał oryginał. Po wymianie oleju i resecie skrzyni (aby na nowo się zaadaptowała do mojego stylu jazdy) drgania mocno się nasiliły. Drgania są najbardziej odczuwalne na 4-5-6 biegu w powyższym zakresie obrotów. Powyżej nie ma żadnych problemów. Jest to odczuwalne tylko w trybie D skrzyni - w trybie S zero problemów. Nie ma jakichkolwiek hałasów typu brzęcząca dwumasa. Samochód nie jest zmulony - zapierdziela :). Drgania są jednak na tyle mocne, że cały czas jeżdżę w trybie S by uniknąć tego dyskomfortu. Mechanik typuje dwumasę lub przeguby wewnętrzne, ostatecznie może poduszki skrzyni/silnika. Czy mieliście coś podobnego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności