fnk
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG
-
Rok produkcji
2013
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Podepnę się pod temat. W moim B7 Variant lewa część tylnego oparcia nie chce się zamknąć. Przycisk w oparciu jest tak jakby zaklinowany w pozycji wciśniętej. Rączka w bagażniku nic nie zmienia. Czy według Was da się to samodzielnie naprawić?
-
Czołem, Usterka usunięta. Przyczyny były dwie - dwumasa + poducha skrzyni.
-
Czołem Panowie, Jestem świeżym posiadaczem B7-ki i borykam się z podobnym problemem jak kolega wyżej chociaż nie było tutaj wymiany wtrysków. Wyczuwałem lekkie drgania samochodu w zakresie 1100-1600 RPM, a ponieważ auto ma 117k przebiegu to zdecydowałem wymienić olej w DSG. Wjechał oryginał. Po wymianie oleju i resecie skrzyni (aby na nowo się zaadaptowała do mojego stylu jazdy) drgania mocno się nasiliły. Drgania są najbardziej odczuwalne na 4-5-6 biegu w powyższym zakresie obrotów. Powyżej nie ma żadnych problemów. Jest to odczuwalne tylko w trybie D skrzyni - w trybie S zero problemów. Nie ma jakichkolwiek hałasów typu brzęcząca dwumasa. Samochód nie jest zmulony - zapierdziela :). Drgania są jednak na tyle mocne, że cały czas jeżdżę w trybie S by uniknąć tego dyskomfortu. Mechanik typuje dwumasę lub przeguby wewnętrzne, ostatecznie może poduszki skrzyni/silnika. Czy mieliście coś podobnego?