Skocz do zawartości

jvc87

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja moge dać za darmo, mam tego sporo, bo kiedyś sporo tego robiłem
  2. Siema, ogarnał ktoś w końcu jak wyłączyć te DTC?
  3. Witam, dawno tu nie zaglądałem, ale mam kilka rzeczy do napisania, wcześniej pisałem że mam problem z wgrywaniem wsadów do sterownika przez OBD w aucie, rozwiązanie było banalne, wystarczy wyjąć bezpiecznik który odpowiada za pojawienie się "zapłonu" na liczniku po przekręceniu stacyjki i wszystko działa Druga rzecz to zamontowałem sobie do Ibizy IIFL licznik 1/2 fis z Golfa IV było troche zabawy bo zielona kostka całkiem inny pinout a do ibizy ciężko znaleźć opisy ale się udało, no i jeden z błędów DTC znikł (ten od licznika) No i udało się podłączyć ori manetkę MFA od ibizy jako przełącznik FISA. Trochę czasu już minęło nasuwa się pytanie, czy udało się już komuś usunąć błędy DTC wszystkie skutecznie? czy jedyna opcja to wymiana modułów na takie z CAN? Pozdrawiam.
  4. Lux, do mojego auta niestety nie powstała wiązka P&P, mam polutowane w podszybiu, trochę sie obawiam że z czasem luty sie utlenią, albo zamoknie to wszystko tam, przewody podwiązałem troche wyżej żeby woda płynęła pod nimi, ale jednak wilgoć tam jest obecna
  5. Mam pytanie, mianowicie, dziś chciałem sobie wgrać lekko przerobiony wsad, no i podpiąłem kabel MPPS pod obd w aucie, wykrył mi sterownik normalnie, ale nie szło odczytać mapy która sie znajduje w ECU, wyskoczył błąd, wiec stwierdziłem że zapisać do niego nowej też nie pójdzie, więc wypiąłem kostkę na podszybiu i wgrałem sobie nowy wsad za pomocą przejściówki którą wykonałem i zasilacza (poszło bez problemu) pytanie czemu nie idzie przez OBD w aucie? jakiś przewód dodatkowy chroniący przez zapisem? (VCDS działa normalnie)... proszę o odpowiedź o ile ktoś wie co jest grane pozdro!
  6. Data bus niby należy sie nie martwić bo i tak wszystko będzie działać, tylko po prostu w nowszych autach sygnał z tych modułów szedł po CAN i po zmianie sterownika takie kwiatki
  7. Problem rozwiazany moc wróciła, pomyliłem 1 pin ?‍♂️ ale teraz mi wyskoczyły takie błędy Rozumiem że nie pójdzie ich sie pozbyć? na liczniku nic nie miga i auto jeździ normalnie .. A i jeszcze chciałbym dodać czytałem że obrotomierz mi nie będzie działał po zmianie ECU, a działa
  8. Raczej to kwestia zmiany ecu, sprawdzałem oporność była ok, a przed wymianą ecu wszystko działało normalnie do czego jest ten pin "Blindage" bo podłączyłem go wzorując sie schematem któregoś z forumowiczów który tutaj go zamieścił, który miał być do ibizy takiej jak moja lecz z innym silnikiem, (mam 1.9 AGR 90km) a na schemacie autora tematu marka pin 71 jest pominięty i nie wiem czy to kwestia tego że podłączyłem ten pin a nie powinienem czy może czegoś innego? A i w starej wtyczce z 018 został mi pin 38 nie podłaczony, nie ma go na żadnych schemacie, i nie mogę znaleźć do czego on jest
  9. Pomoże ktoś? miga kontrolka od świec żarowych i nie ma mocy
  10. Witam, jestem w trakcie robienia przeróbki i zrobiłem sobie rysunek z pinami i wtyczkami żeby było łatwiej odnajdywać piny, może komuś się przyda
  11. Witam, ciesze się że autor jeszcze tutaj zagląda, i podziwiam że chciało ci się dochodzić do tego który pin za co odpowiada by zrobić dla nas instrukcje Co do tego sterownika o którym pisałem, zrobiłem sobie przejściówkę no i przystąpiłem do wgrania wsadu w boot mode poprzez zwarcie drugiej od lewej na dole nóżki pamięci flash do masy, wgrałem tak z 5 softów wgrały sie bez problemu ale sterownik nadal był martwy, po znalezieniu w necie wsadu od 2.5 v6 okazało się że ma on 1mb a nie 512kb jak reszta wsadów, po wgraniu tego 1mbtowego softu sterownik ożył, więc wychodzi na to że chyba tylko obudowa jest od sterownika 012, sterownik w vcdsie ma numery 8E0 907 401 S a na obudowie 038 906 012 BE, zamówiłem już inny ster 012, jutro powinien już u mnie być i planuje przygotować sobie go własnie na stole, wyłączyć immo i wgrać mój wsad od 1.9 AGR 90KM z Golfa 4, mam nadzieje że zadziała z moją Ibizą Poniżej zdjęcie z operacji, wszelkie cenne wskazówki i uwagi mile widziane, przejściówka już ogarnięta na bardziej schludnym poziomie. (2gie zdjęcie) Pozdro!
  12. Wiem że temat umarł, ale zabrałem się za kompletowanie rzeczy do przeróbki i mam taki sam problem jak kolega wyżej, w sumie zagwostkę, tez mam Ibize IIFL 1.9AGR sterownik taki sam jak u kolegi wyżej, licznik też chciałbym wymienić na jakiegoś z pół fisem wiec can sie przyda, ale ogółem chodzi mi bardziej o kwestie tego czy wsad z golfa 4 1.9 AGR będzie poprawnie działał w moim aucie? na pewno nie znajdę wsadu do mojego auta bo nie występował sterownik 012 w tych Ibizach, wiec jest to taka troche zagwostka jednak, no i czytałem na zagranicznym forum że niektóre 012 nie mają możliwości zmiany softu, i też na allegro widziałem że jedne na naklejce mają napis edc15vm+ a inne nie mają nic, miałem sterownik od kolegi z lupo 1.7 SDI w którym był soft z 2.5 TDI (nie wiem jakim cudem ktoś tam wgrał soft z całkiem innego sterownika, ale został nam on po swapie w audi a4b6 z 2.5 na 1.9TDI) i właśnie miał on oznaczenie 038906012BE, jednak przy próbie wgrania do niego wsadu od 1.9 AGR mppsem w celu przygotowania sterownika już pod moda (wgrywane w innym aucie przez obd2) wyskoczył przy 12% błąd i teraz sterownik jest jak by martwy bo wyczyściła sie pamięć flash i vcds go nie widzi , aczkolwiek mpps przy kliknięciu programowania niby odnajduje go ale za każdym razem przy 12% błąd, i teraz nie wiem czy faktycznie te bez napisu edc15vm+ na naklejce są nie programowalne po kablu czy po prostu mam jakiś wadliwy sterownik? mam nadzieje że mimo upływu roku od ostatniego postu ktoś mi jednak odpisze, pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności