leevin
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 FSI 150KM
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, Proszę o informację co ta rurka do czego służy i jak uszczelnić połączenie zaznaczone na zdjęciu...? z góry dziękuję Pozdrawiam.
-
Rozładowujący się akumulator zbyt wysoki pobór pradu.
leevin odpowiedział piter25 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam, dopiero teraz mogłem dobrać się do passka sprawdziłem bezpieczniki i po wyjęciu bezpiecznika (pod maską) F10(różnie opisują) i F15-złącze diagnostyczne/hak przekaźnik cichnie. Czyli jednak Panowie mieliście 100% racji. Mam jeszcze jedno pytanie czy orientuje się ktoś co to za przełącznik z tyłu radia ? Może po przełączeniu radio się (usypia) i nie musiał bym nic wymieniać. Pozdrawiam -
Rozładowujący się akumulator zbyt wysoki pobór pradu.
leevin odpowiedział piter25 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Raczej wątpię żeby to była wina Gatewaya dlatego wydaje mi się, że takim przypadku problem byłby ciągły a występuje co kilka zamknieć czy też po dłuższym postoju (15-30 min.). Druga sprawa radio nie posiada jako takiego osobnego Gatewaya. Pozdrawiam -
Rozładowujący się akumulator zbyt wysoki pobór pradu.
leevin odpowiedział piter25 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Nie nic nie grzebałem w kodowaniu radio Chinol do tego dorzucona kamera front. -
Rozładowujący się akumulator zbyt wysoki pobór pradu.
leevin odpowiedział piter25 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z rozładowującym się aku, powiązałem to z wydobywającym się pstrykaniem pod schowkiem pasażera. Zacząłem kombinować miernik w dłoń i sprawdzam pobór mocy. Otworzyłem szybę pasażera cisnąłem rygiel maski zamknąłem Passata i czekam. Pobór zaczyna spadać i z pod schowkiem słuchać pyk i pobór prądu spad słychać pstryk i spada jeszcze bardziej i nagle znowu pyk i pobór w górę znowu pyk i w dół i pyk w górę i pyk na dół i tak bez końca. Reasumując wyjąłem schowek a tam jakieś ustrojstwo sprawdziłem i nikogo tu nie zdziwię, to moduł komfortu ( nie otwierałem nie mogłem wypiąć wtyczek) w który siedzi jakiś przekaźnik który zostaje przez coś wzbudzony, prowadzi to do nadmiernego poboru prądu. Oczywiście sytuacja nie jest taka prosta bo zdarza się losowo co jakiś czas. Siedząc w samochodzie zamykając drzwi i otwierając na 10 razy 3 może 4 razy przekaźnik zachował się przyzwoicie i pstrykną tylko raz. I tu moje pytanie co może wzbudzić przekaźnik i doprowadzać do rozładowania akumulatora. Pozdrawiam