Skocz do zawartości

DANDYS

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich , mianowicie stare pompowtryski poszły do regeneracji , po złozeniu wszystkiego sie dzieje takie coś Cyl 1 cyl2 cyl3 cyl4 Grp 13 -040 .-2,6 .1,1. 2,21 Grp 18 0 0 0 0 0 po puszczeniu gazu wszedzie 4 Grp 23 obr 3tys wszędzie 127 Wszystko złożone zgodnie jak trzeba , konektorki podoginane , Gdzie szukać przyczyny ze bipy i korekty tak wysokie , źle zrobione pompowtryskiwacze ? Kąt synchronizacji wałka w granicach 0 do 1,6 skacze , spróbować obniżyc ? Pierwszy raz mi sie zdarzyła taka sytuacja i nie ma juz pomysłów gdzie szukać dalej przyczyny ,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności