Skocz do zawartości

rafus

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

229 wyświetleń profilu
  1. rafus

    Hak holowniczy

    Z tego co zauważyłem jeszcze u siebie , na czerwonej kostce pin9 - brak stałego 12V. PIN9-masa, PIN 11 i 12 -obecne stałe 12V, może dlatego auto nie widzi. Muszę jeszcze sprawdzić luźny brązowy cienki przewód do przekaźnika zasilania napięciowego przyczepy, nigdzie nie podpięty(jeżeli tak ma zostać to nie tykam ?) Dzięki za wsparcie
  2. rafus

    Hak holowniczy

    Z montażem wiązki nadal brak sukcesu. Hak i moduł mam z 2014 , auto z 2017. Na czerwonej kostce : pin3 -stop OK, pin2- 12V po zapłonie OK, pin7-CAN+ miernik wskazuje ok 4V a auto jak nie widziało modułu haka tak nie widzi. Być może musi zostać zdalnie dopisany sterownik haka aby się chciał mój samochód z nim skomunikować. Proszę o dobry warsztat w okolicy Kępna , Ostrowa Wlkp który taki temat załatwi.
  3. rafus

    Hak holowniczy

    Przepraszam za brak odpowiedzi , ale człowiek zabiegany nie ma czasu zabrać się za konkretną robotę. Wypiąłem dzisiaj wkłady BCM i okazuje się , że w pin C15,C16,C17 mam już przewody. Jak mam to interpretować - przewody mam już pociągnięte do bagażnika swojego auta i tam mam ich szukać , czy mam się wpinać w te które znalazłem. Jak nie sprawię dużego kłopotu proszę o schemat skrzynki bezpieczników . z góry dziękuję za odpowiedz.
  4. rafus

    Hak holowniczy

    Kable wychodzą z czerwonej kostki , pining w kostce zgodny z powyższym opisem, pozostaje wpiąć się do BCM . BCM -jak wcześniej doczytałem - beżowa przy kolumnie kierowniczej z białym ryglem ? Bezpieczniki 20A,15A i 7,5A leżące w środku zwiniętych przewodów na zdj.2 wykazują napięcie po włączeniu zapłonu - który bezpiecznik będzie odpowiedni dla mojego przewodu VI/SW. Jeszcze jedno pytanie , czy po podpięciu tych cienkich przewodów będzie można zwolnić głowę haka przed aktywacją przez złącze diagnostyczne ?
  5. Pozdrawiam wszystkich użytkowników VW Wczytałem się w instrukcję podłączenia haka elektrycznie zwalnianego którą opisał kolega Wojas. Jestem posiadaczem VW Sharana 2017, chciałbym zamontować hak firmy ORIS 7N0803880A , moduł 7N0907383A z przyciskiem do odblokowania, wiązka oryginał. Zasilanie haka wzięte jest z szyny plusowej znajdującej się w lewej tylnej wnęce nad AD Blue, pozostają mi cztery cienkie przewody poprowadzone do przodu. Skrętka pomarańczowy / pomarań.brązowy i pojedyńcze - czerwono brązowy oraz fioletowo brązowy. Proszę o pomoc i z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności