Skocz do zawartości

EDDIE STEIN

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Panie i Panowie. Jestem tutaj nowy i jeśli trzeba upomnieć za bledy to prosze, a jeśli możecie pomóc to tym bardziej proszę. Mam problem z autem VW passat B6 1.9 Tdi 105 km bls. Szukałem na forum ale ciężko mi jest znaleźć wątek choćby z tego powodu, gdyż nie mam kompletnie pojęcia jak się to nazywa " roboczo" i w dieslu, bo wcześniej miałem benzyniaka i inaczej wiadomo pewne podzespoly mialy swoje miejsce i pod wzgledem budowy. Mam pęknięcie w tym oto grubym przewodzie, a po wyjęciu go po ówczesnym zdjęciu obejmy widać w środku olej i sporo czarnego zabrudzenia. W czym rzecz. Prosiłbym was o poradę i lekcje jak te części się nazywają i z czego to wynika. Auto kiedy w obrotach dochodzi do 2000 obrotów szarpnie i jedzie dalej. Po przejechaniu ok 5 km włącza się Check engine i miga spirala od swiec zerowych. TO samo dzieje się kiedy mocniej dodam gazu i załączyć się chce turbo ale też szarpie i auto nie ma mocy. Obejzalem turbo i jakby z niej też olej troszkę leciał. Ale na forum wyczytałem u was że to nieszczelność przewodów. Opowiedzcie mi coś proszę o tym i co sądzicie po zdjęciach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności