Skocz do zawartości

BrCPL

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam tak samo odpaliłem na pych bo niestety nie miałem wyboru i po pali się ABS/ESP a po przyśpieszeniu do pewnej prędkości zaczyna migać kontrolka hamulca postojowego i daje trzy sygnały dźwiękowe. Podpinam się do pytania. OBDII podłączone był jakiś błąd usunięty i niestety nadal to samo i to samo po rozłączeniu AKU. Dodam tylko ,że zarówno ABS jak i ESP działa.
  2. Rozrusznik padł (szczotki) już po regeneracji działa jak nowy. Dzięki za pomoc.
  3. Witajcie wszyscy. Na wstępie powiem ,że nie jestem mechanikiem ani specem i to mój pierwszy Passek i pierwszy diesel od 15 lat. A więc dziś mam piątek 13nastego w Poniedziałek i rano niestety Mój Passek B5FL 2005 1.9tdi 101KM odmówił współpracy. Przekręcam kluczyk nie słychać kompletnie nic kontrolki się zapalają znikają jak zwykle (łącznie z kontrolką świec) po przekręceniu dalej nie dzieje się kompletnie nic. Cisza. Próbowałem kilka razy i po pewnym razie przy otwartych drzwiach przy przekręcaniu kluczyka od zera usłyszałem taki skrzeczący dźwięk jakby coś nie mogło zaskoczyć. Normalnie słyszałem taki równy dźwięk przez 2-3 sekundy i wtedy odpalałem domyślam się ,że to jakaś pompa lub wtrysk ale nie jestem mechanikiem oczywiście. Podłączyłem prosty komputer OBDII nie znalazł żadnego błędu. Akumulator jest sprawny bo sprawdzałem napięcie więc to nie wina jego na pewno. Mam ten samochód od dwóch miesięcy i jakoś już miesiąc temu miałem problem z odpaleniem na ciepłym silniku i to za każdym razem jak tylko się rozgrzał. Jednak podczas jazdy zero problemów nie szarpał/przerywał ani nic. Druga sprawa ,że jakieś dwa tygodnie temu jechałem powyżej 100km/h i nagle wyskoczył mi komunikat "Emission Workshop" samochód wszedł w tryb awaryjny i wyłączył turbinę podłączyłem OBD wyskoczył błąd z "zbyt duże ciśnienie doładowania" poszukałem trochę sprawdziłem i wyczyściłem EGR (wymieniony pół roku temu) i to nie to znalazłem jednak pękniętą rurę odmy wymieniłem usunąłem błąd i nic już się nie działo, samochód chodził już normalnie zrobiłem trasę 300km i zero komunikatów turbina chodziła jak trzeba. Jeszcze jeden problem miałem z klimatyzacją jakiś AS po wymianie chłodnicy klimatyzacji nie skasował błędów ale zrobiłem to i działa bez problemu jednak wątpię aby to miało jakiś związek. Zapomniałem dodać ,że wczoraj wróciłem z trasy 80km i nie miałem żadnego problemu pomimo tego ,że krótko przed dojazdem do domu stawałem jeszcze w sklepie i nie miałem po chwili żadnego problemu z odpaleniem. Chciałbym po prostu dowiedzieć się czy ktoś z Was może borykał się z podobnym problemem kiedyś i co mnie czeka bo już kołuje kogoś do holowania do mechanika. z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności