Skocz do zawartości

wagon

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wagon

  • Urodziny 1 Czerwca

Informacje osobiste

  • Imię
    Klaudiusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jelenia Góra

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ARG)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

175 wyświetleń profilu
  1. wagon

    Brak ogrzewania

    Zimno było do wczoraj. Zamieniłem przewody na nagrzewnicy i jest cieplutko. Nie pamiętam gdzie o tym przeczytałem ale pomogło. Zastanawiam się czy przy montażu gazu nie pomylili przewodów.
  2. Witam wszystkich. Auto kupiłem miesiąc temu. Pojechałem do mechanika na wymianę rozrządu, tylnich tarcz hamulcowych, oleju i filtrów. Mechanik wymienił również płyn chłodzący. Nie zwróciłem uwagi wcześniej bo było jeszcze ciepło ale nagrzanie kabiny trwa bardzo bardzo długo. Pomimo tego iż po kwadransie wskaźnik na desce pokazuje 90°C, powietrze z nadmuchu jest letnie. Dziś za radą kolegi odkręciłem wlew płynu i odpaliłem silnik ale co się stało...? Od razu po odpaleniu, wiatrak chłodnicy pracuje. Tak jakby silnik był gorący a przecież nie jest. Stąd pytanie, czy mam się udać do elektryka czy do mechanika. A może sam mógłbym usunąć problem? Z góry dziękuję za pomoc. Klaudiusz. ? VW passat B5. 1.8 T 1997. Benzyna i LPG. Ps. Wróciłem przed chwilą do domu. Podniosłem maskę, odkręciłem wlew płynu. Żadnego ciśnienia, płyn bardzo ciepły i tyle. Przejechałem 50 km. ?
  3. IMG_20190920_224853656.thumb.jpg.28bdc46c9c40a3d3274985e0272b8a2d.jpg   jestdobrze™

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności