-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wagon
- Urodziny 1 Czerwca
Informacje osobiste
-
Imię
Klaudiusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Jelenia Góra
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (ARG)
-
Rok produkcji
1997
Ostatnie wizyty
175 wyświetleń profilu
-
wagon obserwuje zawartość → [B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA, Brak ogrzewania i Ile płynu do układu chłodzącego??
-
Zimno było do wczoraj. Zamieniłem przewody na nagrzewnicy i jest cieplutko. Nie pamiętam gdzie o tym przeczytałem ale pomogło. Zastanawiam się czy przy montażu gazu nie pomylili przewodów.
-
Witam wszystkich. Auto kupiłem miesiąc temu. Pojechałem do mechanika na wymianę rozrządu, tylnich tarcz hamulcowych, oleju i filtrów. Mechanik wymienił również płyn chłodzący. Nie zwróciłem uwagi wcześniej bo było jeszcze ciepło ale nagrzanie kabiny trwa bardzo bardzo długo. Pomimo tego iż po kwadransie wskaźnik na desce pokazuje 90°C, powietrze z nadmuchu jest letnie. Dziś za radą kolegi odkręciłem wlew płynu i odpaliłem silnik ale co się stało...? Od razu po odpaleniu, wiatrak chłodnicy pracuje. Tak jakby silnik był gorący a przecież nie jest. Stąd pytanie, czy mam się udać do elektryka czy do mechanika. A może sam mógłbym usunąć problem? Z góry dziękuję za pomoc. Klaudiusz. ? VW passat B5. 1.8 T 1997. Benzyna i LPG. Ps. Wróciłem przed chwilą do domu. Podniosłem maskę, odkręciłem wlew płynu. Żadnego ciśnienia, płyn bardzo ciepły i tyle. Przejechałem 50 km. ?