Skocz do zawartości

darecki1986

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No właśnie wymieniłem i to nic nie dało. Jeszcze obstawiam półośie lub przeguby zewnętrzne.
  2. VW Passat B5 FL 1.8T 190KM napęd przód Witam serdecznie. Mam bardzo nietypowy problem. Podczas jazdy bez znaczenia na jakim biegu przy gwałtownym przyspieszaniu czuć mocne wibracje na kierownicy, przy jeździe stałą prędkością np 70km/h czuć wibracje na pedale gazu aż noga drży, przy wrzuceniu na luz lub wciśnięciu sprzęgła auto jedzie równo jak po stole bez mocnych wibracji. W celu eliminacji zostało wymienione. - sprzęgło z kolem dwumasowym cały komplet LUk - przeguby wewnetrzne z obu stron MEYLE - nowe opony - wyważone koła i wyprostowane felgi - wymienione łożyska w zwrotnicy - tarcze hamulcowe też nie dawno wymienione - brak luzów w zawieszeniu - brak luzów w poduszkach silnika i skrzyni Przeguby zewnętrzne wymienione w grudniu 2019 LŐBRO Brak pomysłów na dalszą diagnostykę. Może ktoś miał już taki przypadek ale konkretnie w takim aucie. Nie wykluczone ze przeguby zewnętrzne mogły przez nie caly rok paść? Półosie? Na oko nie widać żeby biły.
  3. Witam. Czy mógłbym poprosić o sprawdzenie logow? Podobno turbina późno wstaje ale ja osobiście nie zwracałem na to uwagi. Pada podejrzenie na zawor DV ale żadnych błędów jakichkolwiek. Logi w załączniku.Pozdrawiam https://drive.google.com/folderview?id=10unCxYaM2lcAZrLVg9yWo5qXcu4bVvxP LOG-01-002-033-lpg.CSV LOG-01-002-033-pb.CSV LOG-01-115-118-lpg.CSV LOG-01-115-118-pb.CSV
  4. Z tą pompą też tak myślalem. A co do gazu co można by poprawić? Coś konkretnie jest nie za bardzo ustawione? A jeśli chodzi o turbinę no to wtedy czas na nową. A co do turbiny może to być też wina n75?
  5. Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum więc przejdę do rzeczy. Sprawa tyczy sporadycznego błędu typu : 16683 Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 35-10 - - - Intermittent Auto to passat B5Gl 1.8T AWT + chip na 190KM + lpg STAG z tego roku Chip robiony w profesjonalnej firmie (TUNEUP w Gdańsku ). Otóż poza błędem odczuwam spadek mocy na benzynie czyli słabsze przyspieszanie, natomiast na gazie wszystko prawidłowo, bylem u gazownika czy to aby mapy benzyny nie rozbiegają się przez gaz ale sprawdził i uznał że to nie to natomiast zaproponował że może to być wina świec, nie pali się żaden check, żadnych dodatkowych objawów. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam LOG-01-002-033-lpg.CSV LOG-01-002-033-pb.CSV LOG-01-003-020-lpg.CSV LOG-01-003-020-pb.CSV LOG-01-115-118-lpg.CSV LOG-01-115-118-pb.CSV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności