Skocz do zawartości

tom4612

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, 2 miesiące temu wymieniałem w swoim pasku maglownice oraz pompę wspomagania. Po zabiegu została mi stara przekładnia która ciekła z prawej strony od strony listwy. Wpadłem na pomysł aby spróbować ją rozebrać i wymienić wszystkie uszczelniacze/oringi. Lecz tu pojawił się problem. Na listwie od strony wycieku jest plama (Około 1cm średnica) delikatnych wżerów. Nie są głębokie i da się je napewno szybko spolerować. I w tym miejscu mam do was pytanie. Czy jeżeli oddam listwę do spolerowania nie będzie to potem powodować wycieków? (Przez delikatny ubytek materiału który zostanie spolerowany). Z góry dziękuje za odpowiedzi jak i również przepraszam jeżeli post jest nie tu gdzie trzeba. Jeżeli ktoś by chciał zdjęcie ów uszkodzenia mogę dosłać. Pozdrawiam
  2. Witam, Jest ktoś w stanie powiedzieć jaka to jest szpilka? Tj. nr OEM lub i wymiary? Napis na niebiesko. U mnie urwana :/ Silnik 1.9 TDI 130KM AVF Passat b5 2005r.
  3. No niestety znów jesteś w błędzie. Nie jeżdżę od dziś, i potrafię to robić. Tak jak i rozróżnić szarpanie przez nieprawidłową jazdę a problemy innej postury. Tak jak pisałem dwukrotnie, po delikatnym podgieciu pinów we wtyczce pompowtrysku, problem ustał.
  4. Jesteś w błędzie, skąd spekulacja że "do dechy"? Gaz był wciskany płynnie aż do osiągnięcia 1200obr. Resztę biegów sprawdzałem z powodu zaobserwowania problemu na biegu 3. Ot to cała teoria. Była to jednorazowa sytuacja takiej jazdy. Lecz problem został już rozwiązany jak widać wyżej, wszystko było spowodowane problemem z wtyczką 1. Pompowtrysku.
  5. Taka jazda była tylko na potrzeby sprawdzenia w jakich obrotach jest problem Nie jazda codzienna, więc komentarze zbędne. Problem póki co się rozwiązał, pompowtrysk 1.cylinder. Poprawiłem wtyczkę i problem ustał póki co.
  6. Witam, Pacjent to passat b5 2001 fl (silnik,skrzynia przekładka z paska b5 2005 avf) (widziałem podobne wpisy ale nie znalazłem konkretnie mojego problemu.) otóż... Przy przyspieszaniu, głównie 3-6 bieg trzęsie samochodem. Nie jest to odczuwalne na kierownicy więc zawieszenie raczej odpada. Dzieje się tak od około 2 tygodni. Nie za każdym razem ale coraz częściej. Do tego dziś zapaliła się kontrolka ESP a tuż przed zaczęło wyjątkowo mocno trzęść. Podejrzewam problem w tym kierunku. Dodam jeszcze że rura co odchodzi od kolektora do EGR, niestety ukrecilem szpilke tą od strony kolektora i ma przedmuch (czuć delikatnie spaliny przy włączonym nawiewie) . Może to w tym tkwi problem. Zaznaczam że nie dzieje się to notorycznie. A raczej sporadycznie. Ale tylko przy przyspieszaniu. Gdy słychać działającą turbine
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności