geenel
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
WPR
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 190KM
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Passat B8 Variant 2.0 TDI (190KM) FWD - Chip, Power Box - Kraków
geenel odpowiedział F_Underwood → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Ja również polecam. Bezpieczne jest ok 230 KM (u mnie wyszlo 230/480 manual). Wiadomo, że w sprincie od świateł do świateł mocy się nie wykorzysta przy napędzie na przód, ale w trasie różnica jest odczuwalna. -
190KM zrobisz chipem w okolice 230-240. Z opinii użytkowników wersja 190 silnika pracuje dużo bardziej kulturalnie i jest generalnie mniej problematyczna w porównaniu do 240.
-
potwierdzam
-
Mam masaż + wentylacje. Masaż faktycznie bardzo średni, można odpuścić. Jeździ element od odcinka lędźwiowego (teoretycznie możesz sobie sam robić masaż sterując nim). Czasem z nudów w trasie włącze, ale nie czuję specjalnego "relaksu". Wentylacja wg mnie super (szczególnie przy takiej pogodzie jak teraz), nie wyobrażam sobie skórzanej tapicerki bez tego. Dmuchanie jak najbardziej czuć, są 3 poziomy regulacji. Jeśli chodzi o utrzymanie - jeśli nie robisz stołówki w samochodzie to raczej problemu nie będzie, u mnie od czasu do czasu jakiś paproch wpadnie - ale jest to bardzo sporadyczne i można łatwo wyjąć jakąś wykałaczką. Mam auto z 2015r. i tapicerka wygląda bardzo dobrze.
-
Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody
geenel odpowiedział dirve → na temat → Poradniki i instrukcje
Mam taki sam silnik i skrzynie, ja żadnej różnicy nie zauważyłem, wróciłem do ustawień fabrycznych.