Skocz do zawartości

Wojtek84

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Dopiero vag commander 3,6 połączył się z eeprom ECu (inne wersje nie dawały rady) i udało mi się wyłączyć immo i wpisać aktualny przebieg samochodu. Może ktoś się spotkał z przypadkiem że po zmianie licznika z 919 na 920 nie ma kontrolki świateł mijania i przeciwmgielnych przednich - muszę to jakoś zaprogramować w liczniku czy liczniki maja inną pinologie ?
  2. Zobaczymy co zdziała ten kabel VAG K+CAN COMMANDER 3.6 PL FULL AUDI SEAT SKODA VW Co do wtyczki to oczywiście że się różnią. Sterownik 018 ma 80 pinów a 012 ma 121 pinów dlatego wykonałem taka przejściówkę jak na zdjęciu żeby w każdej chwili móc wrócić do starego zestawu. Najważniejszy w moim przypadku był fakt że to model przejściowy wiec mam już can w instalacji. Jedynie AIRBAG jest jeszcze po K-line
  3. Takim cudem próbowałem to zrobić INTERFEJS OBD2 VAG K+CAN 1.4 FULL - AUDI SKODA VW - sprzedawca zapewniał że bez problemu dam radę. Mam stary ECU i licznik tylko że to 018GM a z tego co wiem to trzeba robić wylut żeby coś podziałać i na pewno nie chodziło by z nowszym sterownikiem Gdy oglądam softy to widzę że ten ze 110 immo3 ma od samego początku dane w przeciwieństwie do tego z 90 - może właśnie ten fragment podmienić? Tylko jak dla mnie to byłoby to zbyt proste
  4. Właśnie dziś próbowałem wyłączyć immo vag k +com ale niestety nie łączy się z eeprom ECU. Tak mam silnik AGR. Co do sklonowania to ja mam jeden ECU ze 110 i tylko soft z 90 AGR pod sterownik 012K.
  5. Witam, Staram się podmienić flash z 110 KM 038906012 CL na flash z 90 Km 038906012K, oba dla VP - główne różnice to różne turbiny i ich sterowanie(tu jest największy problem ponieważ nie potrafię tego przerobić na WG), wtryski i ich ciśnienia otwarcia. Po wgraniu flasha ze 90 nie uwaliłem ecu. Normalnie mogłem się z nim vagiem łączyć sprawdzać dane i błedy tylko silnik odpalił na 1s i gaśnie przez immo 3. Może jest ktoś w stanie dopasować flash z 90 do 110 odpłatnie? Pozdrawiam
  6. Witam Wszystkich, To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Od kilku dni męczę się z tematem zmiany licznika i ECU na poliftowy w swoim aucie, gdy przełożę cały zestaw startowy - tak to było nazwane na allegro - wszystko jest w porządku. Problem polega na tym że zestaw jest nie od tego silnika 110 Km i po wgraniu softu z 90 wywala mi błąd immo. Mam kod Immo z nowego zestawu. Co można zrobić z tym problemem? Jak można podmienić sam soft (512kb) żeby zmianie nie uległ immo3 (wydaje mi się że to immo 3 ponieważ wyświetla sie VIN i id immo). Można edytować sam eprom przepisując dane z jednego softu do drugiego tak żeby po wgraniu softu z 90 immo nie wywalał błędu? Ps. Wiem że to forum Passata ale to ta sama grupa VAG do której należy również octavia. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności