Skocz do zawartości

GL

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam! Potwierdzam prawidłowość diagnozy. W moim przypadku to Superb 1.8t awt . Zaczęło się od nagłego szarpania silnikiem, aż z przygasaniem, zapalaniem się checka. Czasami wzrastały obroty na jałowym do 1000-1200. Dodatkowo spalanie pb poszło w górę ok. 1 - 1.5 l/100. Przy wyższych obrotach było w miarę ok. Ok, wizyta u mojego mechanika, podpięcie pod kompa, wyszło wypadanie zapłonów, uboga mieszanka. Tylko, że mam 4 nowe oryginalne cewki, nowe świece, no to pomiar sprężania. Wyszło ledwo minimalne sprężanie na dwóch cylindrach. Ok. Decyzja ściąganie głowicy, zawory wylotowe ledwo żyją, dolotowe w miarę jeszcze ok. Ale są zapiaszczone ???? Skąd piasek??? Okazuje się, że odma w rozsypce. No to ruszyła robota, wymiana zaworów, uszczelki różnego rodzaju, nowa odma, potem nowe pierścienie, regeneracja głowicy itd. Finalnie sprężania ok, no dobra będzie działać. Na drugi dzień zonk !!!!! Te same objawy. Mina mojego mechanika gdy mnie znowu zobaczył bezcenna. Te same objawy ??? Jak to ??? Ale na kompie wyszła tylko nieszczelność w układzie dolotowym. No to wtedy oświecilem swojego mechanika, pokazałem mu ten wątek, bo wcześniej noc spędziłem na przeoraniu neta. Panowie znowu jego mina po wymianie śruby odpowietrzającej bezcenna :-)))) Wszystko działa idealnie, silnik mruczy aż miło. Dzięki Panowie !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności