Skocz do zawartości

hardmen969

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jaki powinien być kąt wtrysku w mapie soi, dla dawki 70mg przy 2000,3000,4000rpm? Pompa 11mm, wtryski 230
  2. Zaślepiony EGR, dał tyle co nic.Większą zmianę dało przekręcenie przepływomierza(jest włożony pod kątem). Mimo tego dół jest dalej słaby. Poza tym mapa jest zrobiona na wzór 1.9 160KM od 1500rpm jest już więcej paliwa. Według grupy 008 dawka jest ograniczana przez MAF. Może regenerowane turbo jest problemem. Dzwoniłem do firmy, ale zapewniają, że jest ustawiona jak seryjna. Poprosili tylko o sprawdzenie podciśnienia, było -0.6bar i wleciała regenerowana. Na innych logach widać, że doładowanie rośnie , a wartości z przepływomierza potrafią być niższe
  3. Tak mam teraz zrobione. Auto jedzie w miarę normalnie, ale puszcza dyma. Ewidentnie jest za mało powietrza(tlenu). Na celowniku jest EGR. Mam jakiś nowy zamiennik, który założył poprzedni właściciel. Podobno są wadliwe i pomimo pełnego zamknięcia puszczają spaliny, co powoduję spadek przepływu na przepływce(200-300mg), bo silnik ciągnie spaliny. Założę zaślepkę i wszystko się okaże.
  4. Proszę o analizę. turbo po regeneracji pompa tandemowa po regeneracji testowane 3 różne przepływomierze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności