hardmen969
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
-
Rok produkcji
2005
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
hardmen969 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Jaki powinien być kąt wtrysku w mapie soi, dla dawki 70mg przy 2000,3000,4000rpm? Pompa 11mm, wtryski 230 -
Zaślepiony EGR, dał tyle co nic.Większą zmianę dało przekręcenie przepływomierza(jest włożony pod kątem). Mimo tego dół jest dalej słaby. Poza tym mapa jest zrobiona na wzór 1.9 160KM od 1500rpm jest już więcej paliwa. Według grupy 008 dawka jest ograniczana przez MAF. Może regenerowane turbo jest problemem. Dzwoniłem do firmy, ale zapewniają, że jest ustawiona jak seryjna. Poprosili tylko o sprawdzenie podciśnienia, było -0.6bar i wleciała regenerowana. Na innych logach widać, że doładowanie rośnie , a wartości z przepływomierza potrafią być niższe
-
Tak mam teraz zrobione. Auto jedzie w miarę normalnie, ale puszcza dyma. Ewidentnie jest za mało powietrza(tlenu). Na celowniku jest EGR. Mam jakiś nowy zamiennik, który założył poprzedni właściciel. Podobno są wadliwe i pomimo pełnego zamknięcia puszczają spaliny, co powoduję spadek przepływu na przepływce(200-300mg), bo silnik ciągnie spaliny. Założę zaślepkę i wszystko się okaże.
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: hardmen969
-
Proszę o analizę. turbo po regeneracji pompa tandemowa po regeneracji testowane 3 różne przepływomierze