Skocz do zawartości

kazmirz_pawlak

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kazmirz_pawlak

  • Urodziny 18.05.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

508 wyświetleń profilu
  1. Nie lubię się chwalić ale wrzucę post dla ludzi, którzy zastanawiają się czy warto regenerować oryginalny xenon w B6. Światła słabo świeciły w deszczu, w mieście przy latarniach też za bardzo nie dawały rady, półmrok to samo. Dopiero jako tako było przy jeździe poza miastem na drogach bocznych czy autostradzie. W każdym bądź razie samochody jadące za mną na tradycyjnych żarówkach potrafiły lepiej świecić dookoła mnie jak moje własne lampy, o xenonie lub led nawet nie wspominam. No i padł mi żarnik i jeszcze auto musiałem oddać do mechanika na inne drobne naprawy i zdecydowałem się na regenerację lamp. Efekty na zdjęciach. Koszt to 1000zł za rozklejenie, czyszczenie soczewki i obudowy, wymontowanie odbłyśnika i oddanie do metalizacji oraz montaż na miękkim kleju. Dodatkowo za 300zł wziąłem polerkę kloszy i zabezpieczenie ich lakierem. Lampy robiłem tutaj: https://goo.gl/maps/b8kLWa7Cemk5vk8c9 Dodatkowo pod wpływem pawelvw (przepraszam za męczenie gitary w Twoim temacie o te ledy) zakupiłem ledy zamiast żarników D1s. Montaż plug&play, wszystko pasuje idealnie tak jak nowy żarnik i nie trzeba rzeźby. Ledy z tej aukcji w wersji z canbus: https://pl.aliexpress.com/item/1005002943589913.html?gatewayAdapt=glo2pol To chyba najlepiej wydane pieniądze na samochód. W końcu jest jasność. Można nocą zbierać igły z drogi. Mam porównanie z teścia trzyletnim XC60 na ledzie, to w Passacie mam lepsze odcięcie światła, snop nie jest skupiony w jednym miejscu tak jak u niego i ogólnie mam wrażenie, że moje świecą dużo jaśniej. Polecam Edycja:// Byłem na stacji diagnostycznej żeby ustawić lampy. Chłopaki nawet się nie pytali co tam siedzi w lampie tylko stwierdzili, że musiałem kupić dobrej jakości żarniki. Nie zaprzeczałem 20220909_114736.mp4
  2. Ok a jaki producent? Podrzuc jakieś foto jak to wygląda i świeci na żywo.
  3. Masz jakieś fotki z przeróbki? Możesz opisać jakie przeróbki, soczewki adaptery pod afs zastosowałeś? Jakie zmiany w elektryce? Pominąłeś przetwornice? Jakieś kodowania? Najlepiej załóż temat to moderator podepnie żeby był dla potomnych.
  4. Witam, Wyskoczyła mi wczoraj informacja na komputerze Front left dipped beam not working. Nie świeci xenon i nie działa doświetlanie. Lampa normalnie wcześniej świeciła, żarnik wymieniony około roku wcześniej. Czy po podpięciu kompa będę widzieć jakiś błąd? Ja obstawiam, że padł żarnik lub przetwornica ale przed tym wszystkim żarnik normalnie się rozpalał i miał równą barwę, nie było żadnego migotania, normalnie rozpalał się za każdym razem po włączeniu świateł mijania, nie przygasało nic w trakcie jazdy.
  5. Nie zrobisz ale sprawdzisz czy masz zapocenie w okolicy pompki.
  6. Nie wiem jak w Pastuchu ale w Octavii 2 przed liftem masz jakąś pompkę wspomagania pod pedałem sprzęgła. Mojej mamie tak samo wpadał pedał i zostawał. Sprawdź czy nie masz tam zapocenia. Może warto zacząć od tego. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
  7. U mnie czasem delikatnie ciepłe robią się oba tylne, ale spalania większego nie zaobserwowałem. Głownie po jeździe +140 km/h na tempomacie.
  8. Swego czasu dostałem takie info od serwisanta VW, że w wyższych wersjach pomp ABS i to nawet w B6 były podobne opcje jak w W211 czyli osuszanie tarcz oraz zwiększanie ciśnienia w układzie przy większej prędkości.
  9. Dobra czyli masz ten nowszy panel od B7. Sądziłem, że masz ten co szedł na początku produkcji B7 i pod koniec B6 i tam masz 2 pozycje w trybie auto, podobnie jak w przycisku od obiegu wewnętrznego. Co prawda ja mam właśnie panel ten co szedł B6 i B7 ale w auto tym mocniejszym i grzaniu to może ze 2-3 razy wentylator chodził na 6 biegu a 7 to chyba max. Tak to jak samochód się rozgrzał to na 5 biegu pracował dopóki nie wygrzał auta do zadanej temperatury. Częściej wysokie biegi miałem przy chłodzeniu jak przy grzaniu.
  10. Rozgrzej silnik to i klimatyzacja w trybie auto da maksa powietrza. Druga sprawa, która kontrolka się Tobie świeci na przycisku Auto? Lewa czy prawa? Jeśli lewa to kliknij jeszcze raz żeby prawa się świeciła i wtedy wentylatory powinny mocniej się rozkręcić.
  11. Sam robiłeś wymianę soczewek? Każdy porządny warsztat co przerabia lampy robi test poprawności działania.
  12. Moim zdaniem dużo za drogo. Jak masz wątpliwości to odpuść.
  13. Dwie śruby od góry odkręcałem torxami, 3 śruby w ślizgu zderzaka/lampy także torxami, 2 śruby przykryte ślizgiem także torxami. Weź może lepsze torxy albo sprawdź czy na pewno dobry rozmiar wykorzystałeś. Z resztą te śruby da się także nasadką odkręcić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności