-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mareka4b6 obserwuje zawartość → Demontaż turbiny w AVF/AWX - rzecz dla amatora?
-
Demontaż turbiny w AVF/AWX - rzecz dla amatora?
Mareka4b6 odpowiedział lookas76 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam panowie mozna prosif o fote do tego opisu -
Demontaż turbiny w AVF/AWX - rzecz dla amatora?
Mareka4b6 odpowiedział lookas76 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Nie widze zdjecia do opisanych parametrow dokrecania turbinki mozna by udostepnic zdjecie do tych danych ?? Witam wszystkich czy mozna prosi o zdjecie do tych danych bo go nie widze. Wymontowanie i zamontowanie turbosprężarki TDI - Silnik AVB, AVF, AWX Wskazówki - Wszystkie opaski przewodów, które podczas wymontowywania zostaną poluzowane lub przecięte, podczas montażu umieścić w tych samych miejscach. - Wszystkie połączenia węży zabezpieczać oryginalnymi opaskami. - Króćce węży i węże przed zamontowaniem nie mogą nosić śladów oleju ani smaru. - Uszczelki, pierścienie uszczelniające isamozabezpieczające nakrętki wymieniać na nowe. 1 – wspornik 2 – moment dokręcenia 25 Nm 3 – moment dokręcenia 20 Nm 4 – turbosprężarka 5 – uszczelka (wymieniać na nową.) 6 – katalizator 1 Z rura wydechową. 7 – moment dokręcenia 25 Nm (wymieniać na nowe.) 8 – pierścień uszczelniający (wymieniać na nowy.) 9 – króciec wkręcany, moment dokręcenia 30 Nm 10 – wąż od zaworu elektromagnetycznego N75 ograniczania ciśnienia doładowania. 11 – przewód zasilający olejem Nakrętkę złączkową dokręcić momentem 22 Nm. 12 – moment dokręcenia 25 Nm 13 – do wspornika filtra oleju 14 – wspornik 15 – moment dokręcenia 10 Nm 16 – moment dokręcenia 25 Nm (wymieniać na nowe.) Gwint i powierzchnie styku łba nasmarować pastą przeciwtermiczną. 17 – kolektor ssący z mechanicznym zaworem recyrkulacji spalin. 18 – uszczelka (wymieniać na nową.) 1 Zwracać uwagę na położenie zamontowania. 19 – moment dokręcenia 22 Nm 20 – uszczelka (wymieniać na nową.) Zwracaću wagę na położenie zamontowania. 21 – kolektor wydechowy 22 – podkładka 23 – moment dokręcenia 25 Nm (wymieniać na nowe.) 24 – osłona termiczna 25 – moment dokręcenia 25 Nm (wymieniać na nowe.) 26 – uszczelka (wymieniać na nowe.) 27 – przewód powrotu oleju Do bloku silnika.Nakrętkę złączkową dokręcić mom 30 Nm. 28 – pierścień uszczelniający (wymieniać na nowe.) 29 – króciec wkręcany, moment dokręcenia 40 Nm 30 – moment dokręcenia 15 Nm. Używać tylko oryginalnych śrub o wytrzymałości 10,9,