Skocz do zawartości

Kwiatekm14

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wszystkie wężyki wydają się być na swoim miejscu.
  2. Błąd o impedancji lambdy był sczytany bezpośrednio ze złącza auta, a mapy i ciśnienie gazu ze złącza od LPG. Pisząc o ciśnieniu miałem na myśli ciśnienie w instalacji LPG (sprawdzanie czy wtryski LPG trzymają). LPG instalowane w połowie 2016 roku. Reduktor KME-TUR, sterownik LPGTECH- TECH204, wtryskiwacze LPGTECH- Dragon, czujnik ciśnienia LPGTECH- PTS-01. Nic mi nie wiadomo na temat autoadaptacji. Prawdopodobnie wydech w którymś miejscu nie jest szczelny (na biegu jałowym nie miałem problemu żeby go zatkać ręką). Dodam, że tak samo na PB jak i na LPG występowały te problemy (nierówna praca silnika, zbyt duże obroty, na jałowym pojedyncze szarpnięcia mniej więcej co pół minuty-minutę).
  3. Jakiś tydzień temu byłem u gazownika, stwierdził, że z gazem jest wszystko ok, mapy się pokrywają, ciśnienie przy wyłączonym gazie układ też trzyma. Po sczytaniu błędów wystąpił błąd impedancji lambdy, chyba była zbyt niska, nie pamiętam teraz.
  4. Wrzucam brakujące logi: statyczny 033+002 PB,LPG,PB,LPG,PB (znaczniki 1,2,3,5 oznaczają przełączenia- znacznik 4 kliknąłem przypadkowo) http://vaglogi.pl/log-033_002_6c7n4h.html dynamiczne: 002+033 PB http://vaglogi.pl/log-002_033_uW56ei.html 002+033 LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_iZGSLPB.html 003+020 PB http://vaglogi.pl/log-003_020_y6Nk3.html 115+118 LPG http://vaglogi.pl/log-115_118_cqd7Sr.html Check engine musiałem ostatnio kasować ze względu na tragiczną pracę silnika. Póki co udało mi się sczytać 2 błędy: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent Oraz drugi o zbyt wysokich obrotach. Dodam jeszcze, że przy przyspieszaniu słuchać świst spod maski, przy odpalaniu po dłuższym postoju słychać prawdopodobnie łańcuch (2-3 sekundy) oraz ciężko mu odpalić również po dłuższym postoju (niekiedy po pierwszym przekręceniu kluczyka kręci, ale nie odpala w ogóle, a za drugim przekręceniem kluczyka nie ma żadnego problemu). Innym problemem było powolne schodzenie z obrotów oraz po zejściu na z wyższych obrotów do 900-1000 po chwili same się obroty podnosiły do 1600-1800. Problem rozwiązywało usuwanie checka (wtedy przez odpięcie akumulatora), ale po ponownym pojawieniu się checka i zrobieniu pewnej ilości kilometrów problem znów wracał. Ostatnio po zaświeceniu się checka zamiast za wysokich obrotów silnik utrzymywał te 800-900 lecz tragicznie pracował, ale nie zgasł mi nigdy sam z siebie. Dodatkowo w nastawach podstawowych (basic settings) przeprowadziłem testy sond lambda (grupa 034) oraz test katalizatora (grupa 046). Sondy przeszły test, natomiast katalizator już nie. Zauważyłem też w grupie 041 w polu 2 lub 4, że podgrzewanie którejś z sond co chwilę się załącza i wyłącza.
  5. Logi robiłem na ciepłym silniku, na PB. Przy statycznych nie dotykałem padłu gazu. Dynamiczne oraz 033 statyczny powtórzę tak jak napisałeś.
  6. Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Podczas postoju, na biegu jałowym odczuwam pojedyncze "szarpnięcia" oraz delikatną nierówność w pracy silnika. Problem nasila się po pojawieniu się kontrolki check engine- wtedy silnik bardzo nierówno pracuje na biegu jałowym. Dodatkowo mam wrażenie, że autu (Passat B5 1.8t AWT + gaz) brakuje mocy. Załączam logi jeszcze przed pojawieniem się checka: Statyczne 002+003: http://vaglogi.pl/log-002_003_jhO57T2.html 002+033+032: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_m5K2S.html 003+032+001: http://vaglogi.pl/log-003_032_001_87rI804.html Dynamiczne 002+033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1IKpEi.html 003+118: http://vaglogi.pl/log-003_118_eaw3F3.html 020+115 http://vaglogi.pl/log-020_115_J05k7.html Będę wdzięczny również za pomoc w ogólnej analizie logów. Z góry dziękuję za sugestie, Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności