Kwiatekm14
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wszystkie wężyki wydają się być na swoim miejscu.
-
Błąd o impedancji lambdy był sczytany bezpośrednio ze złącza auta, a mapy i ciśnienie gazu ze złącza od LPG. Pisząc o ciśnieniu miałem na myśli ciśnienie w instalacji LPG (sprawdzanie czy wtryski LPG trzymają). LPG instalowane w połowie 2016 roku. Reduktor KME-TUR, sterownik LPGTECH- TECH204, wtryskiwacze LPGTECH- Dragon, czujnik ciśnienia LPGTECH- PTS-01. Nic mi nie wiadomo na temat autoadaptacji. Prawdopodobnie wydech w którymś miejscu nie jest szczelny (na biegu jałowym nie miałem problemu żeby go zatkać ręką). Dodam, że tak samo na PB jak i na LPG występowały te problemy (nierówna praca silnika, zbyt duże obroty, na jałowym pojedyncze szarpnięcia mniej więcej co pół minuty-minutę).
-
Jakiś tydzień temu byłem u gazownika, stwierdził, że z gazem jest wszystko ok, mapy się pokrywają, ciśnienie przy wyłączonym gazie układ też trzyma. Po sczytaniu błędów wystąpił błąd impedancji lambdy, chyba była zbyt niska, nie pamiętam teraz.
-
Wrzucam brakujące logi: statyczny 033+002 PB,LPG,PB,LPG,PB (znaczniki 1,2,3,5 oznaczają przełączenia- znacznik 4 kliknąłem przypadkowo) http://vaglogi.pl/log-033_002_6c7n4h.html dynamiczne: 002+033 PB http://vaglogi.pl/log-002_033_uW56ei.html 002+033 LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_iZGSLPB.html 003+020 PB http://vaglogi.pl/log-003_020_y6Nk3.html 115+118 LPG http://vaglogi.pl/log-115_118_cqd7Sr.html Check engine musiałem ostatnio kasować ze względu na tragiczną pracę silnika. Póki co udało mi się sczytać 2 błędy: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent Oraz drugi o zbyt wysokich obrotach. Dodam jeszcze, że przy przyspieszaniu słuchać świst spod maski, przy odpalaniu po dłuższym postoju słychać prawdopodobnie łańcuch (2-3 sekundy) oraz ciężko mu odpalić również po dłuższym postoju (niekiedy po pierwszym przekręceniu kluczyka kręci, ale nie odpala w ogóle, a za drugim przekręceniem kluczyka nie ma żadnego problemu). Innym problemem było powolne schodzenie z obrotów oraz po zejściu na z wyższych obrotów do 900-1000 po chwili same się obroty podnosiły do 1600-1800. Problem rozwiązywało usuwanie checka (wtedy przez odpięcie akumulatora), ale po ponownym pojawieniu się checka i zrobieniu pewnej ilości kilometrów problem znów wracał. Ostatnio po zaświeceniu się checka zamiast za wysokich obrotów silnik utrzymywał te 800-900 lecz tragicznie pracował, ale nie zgasł mi nigdy sam z siebie. Dodatkowo w nastawach podstawowych (basic settings) przeprowadziłem testy sond lambda (grupa 034) oraz test katalizatora (grupa 046). Sondy przeszły test, natomiast katalizator już nie. Zauważyłem też w grupie 041 w polu 2 lub 4, że podgrzewanie którejś z sond co chwilę się załącza i wyłącza.
-
Logi robiłem na ciepłym silniku, na PB. Przy statycznych nie dotykałem padłu gazu. Dynamiczne oraz 033 statyczny powtórzę tak jak napisałeś.
-
Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Podczas postoju, na biegu jałowym odczuwam pojedyncze "szarpnięcia" oraz delikatną nierówność w pracy silnika. Problem nasila się po pojawieniu się kontrolki check engine- wtedy silnik bardzo nierówno pracuje na biegu jałowym. Dodatkowo mam wrażenie, że autu (Passat B5 1.8t AWT + gaz) brakuje mocy. Załączam logi jeszcze przed pojawieniem się checka: Statyczne 002+003: http://vaglogi.pl/log-002_003_jhO57T2.html 002+033+032: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_m5K2S.html 003+032+001: http://vaglogi.pl/log-003_032_001_87rI804.html Dynamiczne 002+033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1IKpEi.html 003+118: http://vaglogi.pl/log-003_118_eaw3F3.html 020+115 http://vaglogi.pl/log-020_115_J05k7.html Będę wdzięczny również za pomoc w ogólnej analizie logów. Z góry dziękuję za sugestie, Pozdrawiam.