Skocz do zawartości

artur299

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2007
  1. turbo poprzedni właściciel miał nowe(mam rachunek} kopci wtedy gdy auto zaczyna dawać większą dawkę paliwa(przy dopalaniu dpf} którego to paliwa ,jakby nie mógł przepalić,o ironio poprzedni właściciel miał również wymieniony dpf....na nowy,czujnik różnie pokazuje prawdopodobnie jak się okazało przez dpf który okazał się zamiennikiem niezbyt dobrej jakości,a kontrolka dpf zapalała się przez dopalanie (czyli lanie paliwa} przez co auto kopciło co było powodem mocnego kopcenia,po wywoływaniu kolejnego dopalania(czyli obroty klima przez jakiś czas } udawało się wypalić że kontrolka gasła i potem auto przez około 400km nie puszczało kompletnie dymka aż do kolejnego dopalania
  2. mam pilne pytanie odnośnie dpf,mam silnik 1,9 BLS anomalie tego silnika są tylko przy wypalaniu dpf...czyli mocne kopcenie na niebiesko aż zapala się kontrolka dpf ,dzieje się to gdy auto rozpoczyna procedurę wypalania,błędu jako takiego nie pokazuje żadnych czujników....co to za ekologia że przy wypalaniu on więcej się wykopci niż podczas całego użytkowania,jest to wersja bluemotion,wypalanie odbywa się zgodnie z procedurą, miałem u fachowca i stwierdził że czujnik ciśnień różnie pokazuje,sam dpf nie jest zapchany a błędów jako takich niema
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności