Skocz do zawartości

evo9pl

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Właśnie kolega sprawdził mi miernikiem i we wtyczce która dochodzi do elektrozaworu wogole niema napięcia? chyba jednak sam się z tym nie uporam i trzeba będzie poszukać mechanika bądź elektryka.
  2. Na przewodach podcisnienia raczej nieszczelności niema bo jak odlaczylem waz to dopiero ciśnienie zeszło. Na kompie pokazuje blad 17924 Regulowany kolektor dolotowy, zawór przełączający: przerwa w obwodzie
  3. Wogole ciegno nie pracuje przy żadnych obrotach, membrana cała, sprawdzona. Mam podejrzenie na ten zaworek czy czasami nie jest uwalony, wie ktoś może jakie powinien mieć napięcie we wtyczce?
  4. Witam Posiadam Passata 1.8 silnik ADR, samochód jak już go kupiłem to wydawało mi się że jak na 125km to jest strasznie zmulony, ale pomyślałem że może ten typ tak ma? chodź ostatnio natknąłem się na temat "gruszki podcisnienia" Odra u zaznaczę sciagnelem klapkę sztanga przy włączonym silniku ani drgnie jak ruszę ręką to idzie, myślę że może być to pekniety membrana i tutaj pytanie jak otworzyć ta czapkę na górze bo wszystkie ktore widziałem trzeba podważyć a moja jest jakby w środku. Załączam zdj i czekam na wasza pomoc Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności