Skocz do zawartości

Tomasz12345656

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tomasz12345656

  • Urodziny 07.06.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Londyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1999
  1. A jest jakiś sposób na sprawdzenie oryginalnego przebiegu ?
  2. Ok.Spróbuję. Klimatronika nie mam,i oryginalnego radia tez brak:) ,ale chciałem sprawdzić właśnie licznik i moduł komfortu. Poszło :kciuki:kciukiale w dalszym ciągu nie wiem gdzie się sprawdza oryginalny przebieg?
  3. Kabelek kupiony, ja też go kupiłem by wykasować błąd poduszek. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, i tu pojawia się problem bo mogę zdiagnozować Air bag,ABS,silnik ale nic poza tym reszta pokazuje brak łączności:(
  4. Dzięki pomocy ludzi z forum problem rozwiązany ,kontrolka zgasła i człowiek się czegoś nauczył nowego. Serdeczne Dzięki za pomoc.
  5. Witam. Vag pokazał mi te dwa błędy: 17916 Idle control Sys Upper Regulation limit Reached P1508-35-00-- 16518 Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 No Activity P0134-35-10 Intermittent Znalazłem troszkę na temat drugiego: "16518 P0134 Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1)" ale nic mi to nie mówi może ktoś to przetłumaczyć po Polsku (np sonda padła czy coś w tym rodzaju) No i na temat pierwszego: http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-7484.html Mój problem ten sam mieszkam w Uk i czy może ktoś napisać jak i jakim środkiem to wyczyścić ? Jeszcze troszkę ona temat pierwszego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1513683.html
  6. Szukałem tej śrubki na reduktorze do czyszczenia ale nigdzie jej nie znalazłem. Mam dosyć tej instalacji same problemy,raz działa jak złoto a innym razem jak w traktorze,nie mam pojęcia o co chodzi ??????????? Ostatnie objawy jeździe na gazie: gwałtowny spadek mocy(konieczność przełączenia na benzynę)na drugi dzień niby wszystko ok ale po przełączeniu na LPG zaś to samo pomimo wciskania pedału gazu -brak mocy,wahania obrotów silnika na LPG,odgłos jak by chodziły trzy gary.Po przełączeniu na benzynę wszystko wraca do normy:odgłos silnika normalny jest moc,obroty stabilne,jazda bez problemów. Mam nadzieje że uda mi się w przyszłym roku w końcu zmienić auto i na pewno nie będzie miało gazu . Pilnie potrzebuję namiary na sprawdzonego gazownika w okolicach Wrocławia(tylko nie Małuszów)
  7. Dzięki serdeczne. Poszukam tych świec i kabli na ebay-u. Chyba będę musiał faktycznie wpiąć się w komputer,bo dzisiaj zaś gaz odmówił posłuszeństwa.Samochód zaczął się dusić i chodzić jak traktor po chwili moc wróciła i zaś ją stracił jak by coś odcinało gaz. Czy w reduktorze wymienia się jakieś części ? ,lub się go jakoś czyści ?
  8. lukas.g60 dzięki za zaproszenie ale niestety nie da rady,zaczynam pracę (pracuję 4 na 4), a po drugie mam 300 mil do spotkania. Kupię kabel pożyczę lapka ,i pokombinuję sam,może się coś uda Znając moje szczęście posypie się troszkę mięsa ) Jak nie dam rady to będę szukał po przyjeździe do PL . Ewentualnie kogoś w pobliżu DA8.... Raz jeszcze dzięki za zaproszenie i miłej imprezki.
  9. Witam. Moje pytanie dotyczy instalacji LPG. A więc moja instalacja to BRC. reduktor-BRC Genius 1500Mbar 67010016 clase1/2 wtryski-KEIHIN LPG/CNG 67R 010092 clase2 Dwa filtry ,jeden przed reduktorem i drugi za(wygląda jak filtr oleju) Nic więcej nie wiem na temat tej instalacji. Problem polega na tym że : -nie zbiera się po mocniejszym wciśnięciu gazu -podczas długiej podróży np: PL -UK po przejechaniu około 600 km samochód nagle traci moc ,muszę przełączyć na benzynę i po chwili znów na LPG i jest OK. -są dni że gdy stoję na światłach nie ma mocy by ruszyć/ Filtry wymieniane regularnie,myślę o wymianie świec i kabli ,ale tu mam problem. Nie robiłem tego wcześniej w tym modelu.Ostatnio 2 lata temu robił to mechanik. Jakie świece byście proponowali i jakie kable ? Obecnie: świece Japan - BCPR6E NGK-R Kolejne pytanko: dwa kable są normalne a nad dwoma świecami jest jakiś moduł ,czy po ściągnięciu coś trzeba ustawiać, regulować ? czy po prostu przykręcić na miejsce? A przy okazji czy ktoś zna dobry warsztat specjalizujący się w LPG w okolicach Wrocławia (najlepiej od strony Bielan Wrocławskich może być wzdłuż trasy A4 w stronę Legnicy)
  10. Dzisiaj okazało się że przestały działać lusterka ,otwieranie wlewu paliwa.podejrzewam że uwaliły się kable przy module komfortu. gdy robiłem kable od oświetlenia wewnętrznego ,musiałem poobcinać po około 7 cm kabli po obu stronach i dosztukować brakujące kawałki. Tyle musiałem obciąć by dostać się do nie skorodowanej wiązki. Podejrzewam że naruszyłem pozostałe kable. Pędzę rozbierać auto. ---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 17:43 ---------- No i zrobione ,jak się okazało uwalony był kabel. Żeby było śmieszniej kabel ten nie wchodził do modułu komfortu tylko przechodził obok modułu (czerwono-niebieski),ale też był łączony. Przestroga dla wszystkich,jak będziecie coś dłubać przy module to zalecam ostrożność. Niemiecka myśl techniczna wymyśliła sobie łączenie kabli bez kostek i to w dodatku w tak nieprzemyślanym miejscu (jak dla mnie ). Przy okazji sprawdziłem pozostałe łączenia kabli,tylko jeden był w normalnym stanie,reszta zaśniedziałe.Więc pół godzinki dłużej i wszystko poprawione.
  11. Witam i dziękuję za odpowiedzi. Duża część ludzi myśli że jak ktoś mieszka i pracuje w UK to ma kasy jak lodu,i tu nic bardziej mylnego. Na brak kasy nie narzekam ale wolę nie wydawać 40 funi jak mogę wydać 50-100 zł. Co do kabelka to nie posiadam programu do diagnostyki, a po drugie to się na tym nie znam i nie wiem czy dał bym radę sam to zrobić ?
  12. Ok. Dzięki za odpowiedzi.Wtyczka jest na swoim miejscu. Za miesiąc będę w Polsce to wykasuje błąd u znajomego za przysłowiowe piwo ,nie będę płacił 35-40 funi za to samo w UK.
  13. Wiem że jest jedna kontrolka do wszystkich poduszek. Wydaje mi się że akurat to coś z tą poduszką (strona pasażera-u mnie )bo odpinałem ją by wyciągnąć fotel i dostać się do modułu komfortu.
  14. Witam. Podczas naprawy kabli od oświetlenia wewnętrznego,przy module komfortu,syn włączył zapłon.Teraz po złożeniu auta oświetlenie działa ,ale zapaliła mi się kontrolka poduszki pasażera,i świeci ciągle. Podejrzewam że ruszyłem czujnik poduszki który jest zaraz za pasażerem (wersja UK)czy jest jakaś szansa na wykasowanie błędu bez podłączania kompa (gość krzykną mi 35-40 funi za tą usługę).A muszę to zrobić bo za 3tyg mam MOT. Nie wiem odłączenie akumulatora ,czy coś w tym stylu ?
  15. Jest to sekwencja.Instalacja BRC ,ale nie jestem pewien na 100%-ja jej nie zakładałem ,i nie dostałem żadnych dokumentów do niej podczas kupna samochodu-w UK nie trzeba. Co do spalania benzyny to na 10 l robię teraz 80 km ( w miescie) Z tego co usłuszałem (stukanie pod autem),po krótkim dochodzeniu znalazłem uszkodzony katalizator,cos lata w srodku . Czy to może być przyczyną problemów z LPG i zwiekszonym spalaniem paliwa,poprzednio to 10,5 w miescie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności