Skocz do zawartości

ov3rheat

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie pacjent to 2.0 TDI 140 km 2007, ostatnia wymiana rozrządu w kwietniu 2018 przy 150k. Teraz ma najechane 203k ( czyli 50 tyś zrobione), robić rozrząd czy za wcześnie? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
  2. Panowie mam Passata B6 2007 rok 2.0 TDI i myślałem że ten zabierak powinien być 77mm, ale dzwoniłem ostatnio do dwóch ASO i po vin sprawdzili że 100mm, czy to jest możliwe? VIN WVWZZZ3CZ8P062846
  3. Witam Panowie, ostatnio zauważyłem coś dziwnego w moim B6, może pomożecie zlokalizować problem. Co to jest za część? Wydaje mi się że ona wcześniej nie drgała. Jakiś specjalnych dźwięków nie wydaje. Może tylko ciche klekotanie od drgania. Na wyłączonym silniku siedzi sztywno nie mogę jej ruszyć ręka. Poniżej załączam foto i link do video jak to dokładnie wygląda. Pozdrawiam i będę wdzięczny za pomoc.
  4. OK, wszystko już wiem. Jeszcze raz dziękuje za pomoc !
  5. Wow dzięki wielkie Albercik za pomoc ! Już szukam części i mam nadzieję że to załatwi sprawę. Da radę to samemu wymienić? Nie jestem specem jeśli chodzi o mechanikę i nie wiem czy próbować
  6. Rozmawiałem z wcześniejszym właścicielem w tej gruszce była pęknięta "membrana" i nieszczelność, była łatana. Najwidoczniej problem wrócił, czy taka gruszkę ktoś wymieniał? Rozumiem że pewnie nowej nie kupie, trzeba szukać w używkach. Pytanie czy to jest jakiś mega pilny i poważny temat, bo sam już nie wiem co z tym zrobić. Pozdrawiam
  7. Właśnie to ten "zawór" drga i klekocze, gdy przytrzymam go ręką to dźwięk klekotania znika. Szukałem w necie i "fachowa" nazwa to właśnie ta gruszka dlatego sugerowałem się tym.
  8. Dzięki za szybką odpowiedz, brzmi poważnie. Może to ktoś jeszcze potwierdzić? Do tej pory nic się z samochodem nie działo, żadne kontrolki się nie świeciły i tak jak pisałem nie stracił na mocy. Jedyne to ten klekot. Tutaj masz FOTO Jak wygląda naprawa? Gdzieś słyszałem że te klapki się demontuje.
  9. Witam serdecznie od jakiegoś czasu coś klekocze mi pod maską. Po dogłębnym przesłuchaniu, doszedłem że to gruszka kolektora ssącego. Wpada ona w rezonans i coś w środku klekocze, gdy przytrzymam ją ręką odgłosy milkną. Auto nie traci na mocy. Moje pytanie czy to coś poważnego? Miał ktoś z tym problemy? Jak to naprawić? Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności