Skocz do zawartości

grochulel

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie taka sprawa. Ubywa mi cieczy chłodzącej, jedyna lokalizacja która na to wskazuje to króciec od tylnej strony głowicy ( 1,9 TDI AJM ), znajduje się pod pompą tandemową. Po ściągnięciu węża okazało się, że jest on dziurawy ( korozja ). Wymieniał to ktoś i czy mógłbym prosić o rady, jak się do tego zabrać, jak to jest zamocowane?
  2. Pozwolę się podłączyć do tematu. Pacjentem jest B5 2000r. 1,9 AJM W ostatnim czasie miałem wymieniany płyn chłodniczy wraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym i korkiem. Po tej wymianie przy prędkościach autostradowych ( i więcej ) ubywało mi płynu w dość niepokojącym tempie. Znalazłem wyciek na wężu powrotnym ( przelewowym ), co udało mi się uszczelnić nowymi zaciskami. Nigdzie indziej nie widać wycieków, a płynu ubywa, choć już wolniej. Auto nie kopci na biało, pod korkiem oleju nic, w zbiorniczku wyrównawczym oleju brak. Po dłuższej przejażdżce dzisiaj znowu zauważyłem spadek poziomu płynu. Wąż idący ze zbiorniczka był twardy, po odkręceniu korka słychać syknięcie i poziom się podniósł. Wkręciłem stary korek, jutro powtarzam wycieczkę, dodatkowo kupię tester CO2. Jakieś propozycje, co mogę sprawdzić samodzielnie na parkingu pod blokiem, żeby byle mechanik nie wycyckał mnie na pieniądze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności