-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
grochulel zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
grochulel obserwuje zawartość → Wyciek płynu chłodzącego
-
Panowie taka sprawa. Ubywa mi cieczy chłodzącej, jedyna lokalizacja która na to wskazuje to króciec od tylnej strony głowicy ( 1,9 TDI AJM ), znajduje się pod pompą tandemową. Po ściągnięciu węża okazało się, że jest on dziurawy ( korozja ). Wymieniał to ktoś i czy mógłbym prosić o rady, jak się do tego zabrać, jak to jest zamocowane?
-
Pozwolę się podłączyć do tematu. Pacjentem jest B5 2000r. 1,9 AJM W ostatnim czasie miałem wymieniany płyn chłodniczy wraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym i korkiem. Po tej wymianie przy prędkościach autostradowych ( i więcej ) ubywało mi płynu w dość niepokojącym tempie. Znalazłem wyciek na wężu powrotnym ( przelewowym ), co udało mi się uszczelnić nowymi zaciskami. Nigdzie indziej nie widać wycieków, a płynu ubywa, choć już wolniej. Auto nie kopci na biało, pod korkiem oleju nic, w zbiorniczku wyrównawczym oleju brak. Po dłuższej przejażdżce dzisiaj znowu zauważyłem spadek poziomu płynu. Wąż idący ze zbiorniczka był twardy, po odkręceniu korka słychać syknięcie i poziom się podniósł. Wkręciłem stary korek, jutro powtarzam wycieczkę, dodatkowo kupię tester CO2. Jakieś propozycje, co mogę sprawdzić samodzielnie na parkingu pod blokiem, żeby byle mechanik nie wycyckał mnie na pieniądze?