Skocz do zawartości

wojcziii

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam wszystkich forumowiczów, Zwracam się z gorącą prośbą o ocenę logów statycznych i dynamicznych, które udało mi się wykonać w moim Audi. Jest to A4 B6 1.9TDI 130KM PD, auto jest po wymianie turbiny na regenerowaną, gdyż poprzednia odmówiła posłuszeństwa. W aucie został wymieniony olej, wszystkie filtry oraz elementy układu dolotowego (m.in. kolanko). Po pracach serwisowych auto zachowuje się jak najbardziej w porządku, dobrze odpala zarówno na zimno jak i ciepło, turbina pracuje poprawnie i według mnie wytwarza odpowiednią moc w całym zakresie pracy. Silnik pracuje równo, nie ma mowy o falowaniu czy dziwnych odgłosach. Spalanie jest prawidłowe (około 7 litrów w cyklu mieszanym), jedynie co mnie martwi to na zimnym silniku w czasie przyspieszania potrafi wyrzucić z siebie trochę dymu. Zdarza się to zazwyczaj jeden raz jak rozpoczynam jazdę, później jest już w porządku. Analizując osobiście logi zwróciłem uwagę na przepływomierz (MAF Actual oraz IQ via MAF) czyżby pewne nieprawidłowe wskazania? Zwracam się do Was z prośbą o ocenę poniższych logów, gdyż chciałbym wiedzieć czy wszystko jest już w porządku, czy jakiś element wzbudza wasze ewentualne podejrzenia? Chciałbym trochę pojeździć tym autkiem i być może pomyśleć o chiptuningu, jeżeli auto ma na to potencjał. Z góry dziękuje za poświęcony czas i Waszą pomoc. Pozdrawiam Logi statyczne: 000 004 013 023 Basic Settings: 003 004 Logi dynamiczne: 001 003 008 011 001-004-010 003-008-011
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności