Cysio
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Cysio
- Urodziny 28.08.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
-
Rok produkcji
2003
-
Cysio obserwuje zawartość → dioda oleju zapala się i piszczy buzer, Remont silnika, wymina cantralnego na uniwersalny i oraz 6 innych
-
Witam. Zakładałem u siebie taki centralny ok 1,5 roku temu. Całkiem fajnie działa i nie mam kłopotów w zimie z zamarzaniem, a scyzoryki... nie jest to oryginał, ale nie połamałem jeszcze żadnego (narazie używam jednego, a drugi czeka na swoją kolej;)). Trochę zabawy z zamontowaniem, bo rozstaw śrubek mocujących siłowniki STIG'a jest nieco inny niż VW i niestety trzeba siłowniki inaczej ustawić, ale da się!!! P.S. Te siłowniki naprawdę mają "kopa", bo założyłem dodatkowy do otwierania tylnej klapy (zamiast wciskać wkładkę zamka:D) i radzi sobie nieźle.
-
Witam. Na dole jest wał korbowy, panewki, koło zamachowe i temu podobne. Może rozleci się po 40 tyś. Będzie wiadomo jak się rozpadnie, a narazie stukam kilosy:D
-
Witam. A ja zrobiłem sobie kapitalkę (góra i dół). Może pomysł nie najlepszy zdaniem niektórych osób, ale dla mnie satysfakcja i pewność, że w silniczku nie mam ani kropli usczelniających specyfików, natomiast autko odpala duużo lepiej, trzyma temperaturę pracy oraz popija o 1,5 litra/100km paliwka mniej. Czy pochodzi 100 tyś, czy 400 tyś, to pokaże czas. A racją jest, że co fabryka, to fabryka:D Koszt całości remonciku to 2800 PLN (własna robocizna), bo nie ufam mechaniorom:p
-
Hej!! Witam wszystkich. Moje zdanie jest podobne do zdania kolegi elektron02, ponieważ miałem podobny przypadek w VW Polo mojego brata (przy prawidłowym poziomie oleju w silniku). Wyglądało to tak, że po zagrzaniu silnika do temp. pracy mrugała kontrolka oleju i piszczał buzzer (po zgaszeniu i ponownym odpaleniu cisza przez kilka chwil i znów kontrolka i buzzer, czasem pomagała mocniejsza przegazówka). Po wielu kombinacjach z pomiarem ciśnienia, podmianami czujników, wizytami u mechaniorów itp, wymieniliśmy zegary i problem znikł (jest spokój od 1,5 roku, a teraz mruga i piska sobie tylko przy zbyt niskim poziomie oleju, czyli prawidłowo). Posprawdzaj wszystko!! Ja bym obstawił elektronikę w zegarach:D Pozdrawiam:vw:
-
Witam! Niestety b0ss Twój pomysł przerabiałem już rok temu i nie zadziałał w moim przypadku, a to dlatego, że jak podgiąłem go, żeby pokazywał "zero" przy pustym baku, to po zatankowaniu właśnie 35 litrów pokazał mi ok 45 (50), a więc pokazywał gorzej niż przed kombinacją. U mnie przyczyna jest zupełnie gdzie indziej (obstawiam pływak nie z tego baku, ale nie mam weny, żeby się do tego zabrać). Ale próbować należy wszystkiego!!!!!!!!!! Pozdrawiam.
-
Witam wszystkich! Mam taki sam problem z ilością paliwa w baku.... zalewam do pełna, to on pokazuje ok 65 litrów (wlane jest pod korek, czyli z odpowietrzeniem), natomiast koniec paliwa to właśnie ok 10 (12) litrów rezerwy (między drugą a trzecią czerwoną kreską). Wyjmowałem tego "smoka" i sprawdzałem, więc jestem pewny, że działa dobrze (wskazania "na sucho" przy pomocy podnoszenia pływaka palcem były ok, żadnych przerw w dolnym zakresie). A teraz ciekawostka... w baku jest pusto, smok włożony prawidłowo (znacznikami do siebie), włączam zapłon i... mam na wskaźniku 10 (12) litrów paliwa!!! Nie wiem co jest grane. Myślałem, że może ktoś kombinował i smok nie jest od tego baku ( bo były też 90 litrów, a ja mam 70), ale teraz , to już nie wiem:( Moje zdanie jest takie: pływak po włożeniu do baku po prostu opiera się za wcześnie o dno baku i dlatego dolne wskazania to herezje. Pozdrawiam.
-
OK. Zatem czeka mnie niebawem walka z poduszkami. Oby to pomogło:o
-
WItam. A ja chciałbym podłączyć się pod ten temat, ponieważ mi też żre ok 1-1,5 litra oleju na około 1500 km, tyle, że ja mam 1,9 TDI:p (305000 km przejechane). Turbina odpada, bo po regeneracji i sprawna w 100%. Pytanie mam takie: Próbować wymianę uszczelniaczy, czy lepiej pomyśleć nad generalnym remontem (pierścienie, panewki na wale, uszczelniacze, prowadnice zaworów itp)?? P.S. Trochę kopci na siwo też przy jałowych obrotach (na wyższych mocniej). Pozdrawiam.
-
Witam wszystkich. Widzę, że ten problem tyczy wielu:(. U mnie w pasku też tak jest, a mianowicie ruszam "z zerwaniem przyczepności" i efekt jest taki jak u witek_rz. Ja mam amorki wymienione (obecne to Kayaba), przeguby też o lepszej jakości, niż te na kilogramy (made in NIEWIADOMO GDZIE), wymienione gałki kierownicze i wachaczy, nowe gumy i łożyska na "mac personie", nowe gumy na drążku stabilizacyjnym, czyli wszystko wymienione (stare sprężyny pozostały), na przeglądzie wyszło OK, a trzepie nieziemsko przy ruszaniu. PS Oponki nówki;) Pytanie za 100 punktów: Co to może być?????????????????? Pozdrawiam.
-
Ano, bo mi dwa siłowniki się posypały, czujnika z przodu przy zderzaku brak, zestaw przekaźników za schowkiem do wymiany, i VAG klimy nie widzi, więc 75% wskazuje na uwalony sterownik. Mimo tego nie poddaję się i twierdzę, że Passat, to dobre autko!!!
-
witam! Ja natomiast chętne pozbędę się klimatronika (za duże koszta uruchomienia), a założyłbym zwykły nawiew, lub klimę manualną. Są jednak pewne pytania: czy podejdzie bez wielkich przeróbek, czy trzeba coś przerabiać (deska rozdzielcza, lub przy silniku), może ktoś takie coś robił?? p.s. 212 jeśli będziesz chciał odsprzedać części od swojej klimy (panel z pokrętłami, linki itp) to daj znać na mail'a. Można by pohandlować
-
Hej wszystkim! Mam pytanko co do tych bezpieczników, które znajdują się ponad gniazdami. Otóż wiem że są to dodatkowe bezpieczniki (klima, elektryka szyb, pompa ABS). U mnie w pasku są trzy. Znalazłem tam jeden spalony (10 A) i kiedy wkładam na jego miejsce nowy, to zaświecają się światła STOP i nie mają ochoty zgasnąć, nawet po odpaleniu silnika. Moje pytanie do Was: czy ktoś spotkał się z czymś takim, a jeśli tak to gdzie szukać przyczyny??? Dzięki za wszelką pomoc!
-
Witam. Ja bym wykluczył alternator. Napięcie ładowania jest prawidłowe.
-
Witam. To charakterystyczne "tyk", kiedy przekręcasz kluczyk, to raczej objaw rozładowanego akku. Natomiast co do "trrrrrrr" w przekaźniku to obstawiłbym akku lub słaby styk na klemach. Kiedyś odpinałem u siebie akku i jak go ponownie założyłem, to nie dokręciłem jednej klemy i przy próbie odpalenia silnika coś zrobiło właśnie "tyk" i "trrrrrrrr" (światła świeciły niby normalnie). Tyle, że światła pobierają dużo mniejszy prąd niż rozrusznik w momencie startu silnika. p.s. u mnie nie ma przekaźnika 21, ale jest 22 (nie wiem czy to jest to samo)
-
wyjąca pompa od wspomagania(chyba to pompa)
Cysio odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam. Podłączę się pod temat. Z tym "wyciem" w moim przypadku było tak, że kiedy kupiłem mojego Pasia (około rok temu), to delikatnie wyło tylko kiedy dokręciłem kierownicą mocno do oporu w lewo czy w prawo. Teraz wyje też na niskich obrotach przy lekkich ruchach kółkiem (na postoju). Pytałem gościa, który trudni się regeneracją układów wspomagania, to powiedział mi: "jak panu nie leje, to nie ma co ruszać", a ja mu uwierzyłem jednak "wycie" jest coraz wyraźniejsze i częstsze. aha... ten gość powiedział mi jeszcze, że to "wycie" to wyrównywanie zbyt dużego ciśnienia w układzie wspomagania p.s. u kumpla w octavii przy dokręceniu kierownicy do oporu da się usłyszeć lekkie "psyknięcia", a nie buczenie, czy wycie!