Skocz do zawartości

Wojciech Turek

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Na wstepie przepraszam za brak polskich znakow ale pisze z brytyjskiej klawaitury z pracowniczego laptopa. Jak w temacie mam dwa bledy: Po odpaleniu auto pracuje na jalowych obrotach delikatnie nierowno. W trakcie jazdy obroty gwaltownie przygasaja i nie ma ku temu specjalnie przyczyny. Sprawdzalem czy zdazy sie to pod wiekszym obciazeniem czy tezmoze przy hamowaniu silnikeim. Jechalem po prostym odcinku na niskich obrotach i zaczelo falowac i pozneij samo z siebie gaslo.komunikat - Engine fault: Workshop! Doczytalem ze winny moze byc przeplywomierz powietrza za filtrem. Sprawdzilem czy fizycznie jest wszystko ok z nimodkrecilem czysto wfiltrze nie ma ani paprochow a filtr byl wymieniany i wyglada na czysty Wymiana okolo 600-800km temu. W artykule ktos wspominal zeby przeczyscic spreyem do czyszczenia klockow hamulcowych ja nie czyscilem bo nie widzialem ku temu powodu. scianki przetarlem tylko recznikiem papierowym i zlozylem jak bylo. Problem pojawil sie ponownie. Jechalem na 2biegu i przyspieszylem i wtedy kontrolka i silnik zmniejszyl obroty chwilowo wrocil do normalnej pracy ale kontrolka sie zapalila i tak zostala. Zgasilem odpalilem po chwili na nowo i przejechalem okolo 1km. Przygazowalem zeby sprawdzic czy to ma zwiazek alenie. Poddomem jechalem powoli i wtedy ponownie sie pojawil komunikat. i kontrolka pomaranczowej spirali. Ponownie odpalilemstojac juz odkrecilem korek i delikatnie cos dzwieczy nie wiem czy to moze byc cos mechanicznego moze tylko moja wyobraznia.Przy okazji delikatnie tez dymi po odkreceniu korka taki bym powiedzial nie bialy i nie czarny ale jakby cos minimalnie parowalo dymek. Z wydechu nie kopci ani na niskich ani na wysokich obrotach. Na postoju auto nie wkreca sie wiecej jak do 2500 obrotow nie wiem czy to normalne czy nie. Wczesniej nie zwrocilem na to uwagi. Kody bledow odczytalem przy pomocy vscan 5053C its jesli to moze miec jakies znaczenie. Kiedys zdazylo mi sie ze w trakcie jazdy wylaczyl sie jeden cylinder. Wnosze to po tym ze auto zaczelo jechac nierowno z silnik wpadl w wibracje. To sie zdazylo kilka razy ale juz dawno nie mialem tego problemu dlatego nie wiaze go z tematem a mimo wszystko chicalem o tym wspomniec zeby moze ktos bardziej doswiadczony mial ewentualne wskazowki. Jeden z pompowtryskow byl juz wymieniony bo puszczal olej pod cisnieniem. Byc moze to ten przez ktory auto chodzilo na 3 cylindrach. Jestem laikiem i dlatego poprosze o podpowiedz z czym moze byc zwiazana taka usterka. Chcialbym uniknach wrozenia z fusow i wymiany czesci ktore okaza sie sprawne. Mieszkam za granica w uk i nie mam tu zaufanego mechanika dlatego wole zapytac na forum zanim udam sie do warsztatu. Zalaczam link do wee transfer gdzie jest kilka zdjec i krotkie filmiki ktore nagralem telefonem byc moze to pomoze lepiej przedstawic problem z ktorym sie borykam. https://we.tl/t-rjVXuYEzDt
  2. U mnie wystarczyło wymienić czujnik który jest po WWW str za tarczą
  3. Dalem auto do mechanika zdiagnozował błąd czujnika abs esp i ciśnienia ale do wymiany właśnie poszedł ten czujnik wkręcany koło piasty z tylu prawe koło obecnie po kilku dniach żaden błąd się nie pokazuje Czujnik koztowal mnie w przeliczeniu 200zl jego wymiana 150zl
  4. witam mam podobny problem wyswietla sie komunikat bledu esp abs nie dziala start stop i pokazuje tez blad czujnika cisnienia. kiedys pokazywalo sie i znikalo ale teraz juz na stale sie pojawily. nie wiem czy mechanik moze to skasowac tymczasowo a jak naprawic czy cos ktos wie? nie wiem na ile moze miec to znaczenie ale moje auto to passat b7 2011 1.6tdi 105km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności