Skocz do zawartości

karolzce1972

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich posiadających cudo niemieckiej technologii Passat b6 1,9 tdi 2008r. (kod silnika BLS,) . Mam nadzieję że mój przypadek z EGR pomoże Wam w " trzeźwej" ocenie sytuacji i zaoszczędzeniu trochę grosza . (ok 800zł !!! ) Użytkowałem passata ok 1 rok po sprowadzeniu z Niemiec w 2017 roku i nagle zaczęły się problemy z zaworem EGR . Autem szarpało , gasł często itp . komunikat check engine - kod błędu przy podpięciu pod WAG . Kilku mechaników u których się pojawiłem przekonanych było na 100% - wymiana EGR na nowy --- koszt niestety to 810zł ( Pierburg -oryginał-nówka ) . Przy przebiegu 275tyś.km -to normalne , - taki był komentarz. Kupiłem nowy EGR , szybko wymieniłem i radość mojt rwała 3 dni ......????!!!!????!!!! szarpanie, check engine i powtórka z rozrywki przy nowym !!!!! EGR ??? ? Kasowanie błędów nic nie pomogło i inne lekarskie zabiegi . EGR wysłano z dokumentacją i zdjęciami do Producenta ( Niemcy ) a ja bez auta na 1,5 miesiąca ... A teraz najlepsze EGR wrócił z Niemiec z pozytywną opinią producenta po testach reklamacyjnych . Zadzwoniłem tam osobiście po otrzymaniu przesyłki - i grzecznie ponownie opisałem problem . Jakiś Pan z firmy Pierburg grzecznym głosem wytłumaczył mi ,że z passatem b6 1,9 tdi wyprodukowanymi w latach 2005-2010 był --MAŁY KONSTRUKCYJNY PROBLEM !!! Problem dotyczy niezabezpieczonej wiązki elektrycznej w karbowanej rurce -dł ok 1 m pod filtrem powietrza. Więc zdemontowałem akumulator z osłoną , filtr powierza i w tej karbowanej rurce gdzie znajdują się wiązki przewodów - 2 przewody były przerwane( przetarte !!! ) ( od EGR !!! ) Po zlutowaniu okazało się że to był ten problem . Dodam tylko ,że wszystkie przewody w tej rurce są niezabezpieczone !!! woda bez problemu się tam dostanie i inne zanieczystości z pod silnika . Zabezpieczyłem przewody i rurę karbowaną taśmą materiałową i zamontowałem EGR . Od tej pory żadnych problemów czyli ponad rok . Pozdrawiam Artur.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności