Skocz do zawartości

hameti

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Napisałeś, dzięki :) Nie zmieniłem jej sam bo mechanik mi powiedział że jest sprawna, no ale skoro są zamienne to była najwyraźniej sieknieta.
  2. Problem został rozwiązany dopiero teraz. Dla potomnych: Mechanik zdiagnozował, że miałem założoną przepływkę od 1.8T ale od innej wersji niż AWT, przez co mi go cały czas zalewało. Po założeniu nowej (też bosch, ale inny nr części) wszystko wróciło do normy i passat ma moc. Przy okazji było też lewe powietrze na ezektorze, więc został zmieniony. Kolejny problem to późne wstawanie turbo bo od ok. 2500-2800 RPM, ale nie jest to specjalnie uciążliwe.
  3. Witam, niedawno kupiłem Passata B5 z 2003r i od samego początku zaczęły się problemy. Auto zachowuje się tak jakby miało ok. 100KM, wszelkie autka z 1.8 125km, lub TDI 90KM mi odjeżdżają mimo że mam pedał wciśnięty w podłogę, brak mocy jest coraz bardziej odczuwalny na każdym kolejnym biegu, a najbardziej na wzniesieniach, czasami coś samo się przestawia i ma trochę więcej mocy, ale to nadal nie jest 150KM. Wszystkie świece + cewki nowe, turbo po regeneracji, kompresja: 1cyl: 10.9 2cyl: 10.9 3cyl: 10.6 4cyl: 10.8 Komputer nie pokazuje błędów po zrobieniu logów, po trasie ok. 100-200 km czasami pokaże błąd sondy, passat ma jeszcze dziwną przypadłość, w trakcie jazdy przy zmianie biegów po puszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła (tyczy się tylko obrotów powyżej 2000) wzrastają obroty o ok. 100RPM i dopiero spadają Poniżej wstawiam logi, proszę o ocenę co może być nie tak Samochód: Passat B5 FL 2003 SIlnik: 1.8T AWT 150KM Statycznie: 000: http://vaglogi.pl/log-000_qwvv5v.html Dynamicznie: 002+033: http://vaglogi.pl/log-002_033_S5463h.html 003+020: http://vaglogi.pl/log-003_020_nFl4W0.html 115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_xelJL71.html Dodatkowo zrobiłem logi na A4 przy wyższej prędkości gdzie jeszcze bardziej odczuwalny był brak mocy, każdy log z pedałem gazu wciśniętym do końca, logi trochę się rożnią od tych przy niskiej prędkości 002+033: http://vaglogi.pl/log-002_033_OJ5H8m4.html - Nie mam pojęcia czemu tutaj obroty zawiesiły się na 3000RPM, przeciągnąłem go przynajmniej do 3500RPM 003+020: http://vaglogi.pl/log-003_020_T5uN8.html 115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_YWF4518.html I tutaj jeszcze jeden log na A4 gdzie najbardziej odczuwalny był brak mocy: 115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_m1yu4z.html Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności