Skocz do zawartości

daniel270

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie podepniesz, tez chciałem to samo zrobić w B7, jedynie co możesz to zapowietrzyć pompę wysokiego ciśnienia. Należałoby jakoś pompować ten środek do pompy wysokiego ciśnienia. Ja wlałem do baku i temat zapomniany.
  2. Cześć. Passat b7 2.0tdi 170km CFGB Wymieniony akumulator na nowy + nowe świece żarowe, nowe szczotki alternatora. Problem wciąż ten sam, nie odpala od razu przy rozruchu na zimnym jak i ciepłym silniku. Rozruch trwa ok 8-12 cykli. Nie jest ważne czy samochód dopiero co został zgaszony,przy następnej próbie odpalenia rozruch wygląda tak samo. Pali od strzała(ok 2 cykle ) jedynie przy uruchomieniu się z funkcji Start&stop, za każdym razem kiedy stanę gdzieś na światłach, wciskam sprzęgło i rozruch w momencik. Czy to immobilizer tak tym zarządza że tyle trwa ten rozruch? Układ paliwowy sprawdzałem i ciśnienia na CR3200kPa. Korekty na wtryskach : Wtrysk 1 (-0.28) wtrysk 2 (-0.28) wtrysk 3(0.48) wtrysk 4 (0.1)
  3. Cześć. Wymieniał już ktoś zaworki w czujnikach ciśnienia TPMS? Wszystkie już mam poobkręcane i zabieram się do ich wymiany. Jaka jest średnica tego otworu w feldze? Zaworek po zewnatrz ma 15mm. Felga 17" Polecicie jakieś konkretnie zaworki?
  4. https://4cars.pl/p/swieca-zarowa-d-power-57-ngk-8888,646249.html#con Czy to jest oryginalna świeca żarowa do passat b7 2.0tdi 170km. M6F. CFG B? Coś wydaje mi się że za długo kręci, akumulator nowy, 200kkm A nie wiem czy świece były wymieniane
  5. Wymieniony komutator, regulator napięcia oraz łożyska alternatora. Co zauważyłem. ? Auto pali na jakieś 5 obrotów od kilku dni. Częściej wlacza się system start&stop. Ładowanie 14.4 trzyma, nie faluje
  6. Alternator jest już wyciągnięty, komutator juz średnio wyglądał dlatego zostanie wymieniony na nowy tak jak i regulator napięcia. W innym samochodzie za migające oświetlenie wewnętrzne odpowiadał regulator napięcia. Wymieniłem i światła świecą jednostajnie. W passacie dzieje się to samo. Zobaczymy jak jutro będzie bo przyjdą nowe części. Oczywiście nie mówię ze nie masz racji ale zaobserwowałem to już w moim roboczym samochodzie Renault Kangoo 1.5dci jak i samochodzie brata Opel Vectra 1,6. Kolejnym problemem to było pierwsze odpalanie silnika, raz zapalił po ok 7 obrotach, na drugi dzień juz odpalał przy ok 15 obrotach. ( to było ok 2 tyg temu). I od tamtej pory zacząłem sprawdzać to ładowanie. Przy rozruchu napięcie spadało do ok 10V więc tragedii z baterią jeszcze nie ma ale za niedługo bede sie rozglądał za nową bo nie wymieniana od nowości Wymienię te elementy i dam znać czy coś pomogło.
  7. "Rekuperacja pomaga możliwie optymalnie wykorzystać energię zużywaną podczas jazdy. Przy hamowaniu i toczeniu się, czyli zawsze wtedy, gdy kierowca zdejmuje nogę z gazu lub hamuje, zwiększane jest napięcie prądnicy (alternatora) i wykorzystywane do intensywnego ładowania akumulatora. Dzięki takiemu sterowaniu prądnicą w zależności od stopnia sprawności silnika, i w ten sposób zawsze optymalnie naładowanemu akumulatorowi, napięcie prądnicy może być obniżone. Na przykład przy przyspieszaniu lub stałym utrzymywaniu żądanej prędkości. Możliwe jest nawet całkowite wyłączenie alternatora. A to odciąża silnik i zmniejsza zużycie paliwa. Ponadto zawsze optymalnie naładowany akumulator zasila instalację elektryczną wystarczająca ilością energii także podczas faz z silnikiem wyłączonym przez system Start-Stop (na przykład na czerwonym świetle). Aby wykorzystywać rekuperację, potrzebne jest specjalne oprogramowanie dla systemu zarządzania energią oraz zmodyfikowane oprogramowanie modułu sterowania silnika. Czytaj więcej: https://www.forumsamochodowe.pl/system-rekuperacji-vt55217.htm" opisane jest że te skoki napięcia ładowania występują podczas jazdy. Natomiast ja mierzyłem te napięcia na postoju ewentualnie po jakiejś trasie.
  8. Mam problem z ladowaniem,raz jest 14.5V raz 12.9V. 13.4V. Chce wymienić regulator napięcia, sprzęgło alternatora I może komutator. Tak przyglądając się to za wiele miejsca nie ma żeby włożyć ręce. Da się to jakoś wyjść bez zdejmowania wielu części? Nie dysponuje podnosnikem więc wszystko będę chciał robić z góry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności