Skocz do zawartości

LombokSpicy

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2019

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Teraz jest dokładnie tak jak kolega pisze. W razie chęci ubezpieczenia poza towarzystwami proponowanymi przez VW - Alianz oraz Hestią - trzeba przedstawić do rozpatrzenia formularz weryfikacji ubezpieczenia wypełniony i podstemplowany przez agenta ubezpieczyciela z którym chcielibyśmy zawrzeć umowę. Koszt rozpatrzenia takiego formularza to 300 PLN + VAT
  2. Zakładam nowy temat bo nie doszukałem się nic na ten temat na forum. Czy ktoś z szanownych kolegów orientuje się na czym polega tryb ECO? W instrukcji nic nie ma na ten temat. Są jakieś specjalne warunki, które muszą być spełnione żeby zaczął działać. Rekuperacja podczas zdjęcia nogi z gazu lub hamowania - jak to działa w naszych B8? Sprzedawca mówił, że to jest jak kupowałem, tym czasem w instrukcji nic nie ma na ten temat. Rozumiem, że pojemnosc akumulatora w takim przypadku powinna być znacznie większa? A może jest drugi akumulator? Jak to jest rozwiązane w B8?
  3. Brałeś w audi perfect lease? 2 lub 3 lat, limit kilometrów i zwrot auta?
  4. Prawidłowy pomiar poziomu oleju - instrukcja ze strony volkswagen.pl: 1.Przejedź samochodem co najmniej 10 km, by rozgrzać silnik. 2.Zaparkuj na równym podłożu i wyłącz silnik. Poczekaj dwie minuty, aby ciepły olej mógł spłynąć do miski olejowej. 3. Otwórz maskę i wyciągnij bagnet pomiarowy. 4. Oczyść bagnet szmatką nie pozostawiającą nitek. 5. Następnie włóż bagnet do otworu pomiarowego powoli, by uniknąć tworzenia się fal w oleju. 6. Ostrożnie wyjmij bagnet i odczytaj poziom oleju: poziom musi leżeć między oznakowaniem minimum i maksimum. Jeżeli tak jest, możesz wsunąć bagnet z powrotem i jechać dalej. W innych przypadkach uzupełnij olej lub skontaktuj się z serwisem. W Volkswagenie podczas wymiany oleju silnikowego oraz filtra oleju wymieniamy jednocześnie także uszczelki i korek spustowy oleju.
  5. tomek evo, jaki olej będzie najlepszy do B8 2.0 TDI 110 kw DFGA? EUROL Syntence 5W30 będzie ok? Czy eurol będzie znacznie lepszy od SPECOL Spec Premium C3 Synthetic SM/CF 5W30? Auto ma przejechane 3900 km i jednak postanowiłem mu zrobić zerową wymianę. Chociaż doradca serwisowy w VW Okęcie przekonywał mnie, że zupełnie nie ma takiej potrzeby.
  6. 36 x 2000=72000... Wszystkim, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej wydaje się, że leasing to jakaś cudowna, superpreferencyjna forma finansowania dzięki której ten zły przedsiębiorca (mi. fryzjer, lekarz, hydraulik) dostaje w zasadzie samochód za pół darmo. Tym czasem, szczególnie jeśli działalność nie jest oVATowana leasing nie jest wcale taki kożystny. W praktyce nawet gdy ogólne oprocentowanie wydaje się być korzystne leasingodawca goli na innych rzeczach np. ubezpieczeniu + obowiązkowych gap, całej masie opłat administracyjnych za dosłownie wszystko. W VW leasing sama początkowa opłata administracyjna w tym opłata rejestracyjna prawie 600 PLN, zgoda na wyjazd autem za granicę 60 PLN, informacja o mandatach 100 PLN każdy itp. Poza tym jak istnieje coś rakiego jak leasing konsumencki.
  7. A ja się cieszę, że nie czekałem. UE śrubuje normy emisji CO2, koncerny płacą wielomiliardowe kary i gdzieś te pieniądze muszą zarobić. Pod przykrywką kosmetycznych FL wyraźnie podnoszą ceny. W wywiadzie z przed ok 6 miesięcy prezes VW mówił, że w przeciągu 3 lat ceny nowych samochodów wzrosną ok. 30% i to się właśnie dzieje. Poza tym zlikwidowali z deski analogowy zegar...
  8. Podejrzewam, że największemu liftingowi to ulegnie cena. Od dłuższego czasu szef vw w każdym z wywiadów ogłasza jak to samochody będą tylko drożeć.
  9. Leasing na firmę - jednoosobowa działalność gospodarcza, 4 lata - 103,64% 1% wpłaty własnej 1% wykup Rabat 16,5% Auto stockowe - B8 2.0 TDI 150 KM Variant Highline - Cena katalogowo 170830 - po rabacie 142500 + pakiet przeglądów 4 lata lub 120 tyś km płatny dodatkowo za połowę ceny. GAP obowiązkowy, ujęty w racie leasingowej ~4000 na 3 lata. Ubezpieczenie oddzielnie 4600. Finansowanie vw leasing. Auto wyjechało z fabryki 16/04/2019
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności