wrabit
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wrabit
- Urodziny 13.07.1992
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rdm
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
-
Rok produkcji
2006
-
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
wrabit odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Dziękuje, przyznaje nie czytałem całości, użyłem wyszukiwarki, bo auto muszę poskładać szybko, teraz wiem szybko można składać. Edit: To jest schemat przykręcenia całego modułu do bloku ? Jeśli tak to instrukcje już wcześniej znalazłem. Mi konkretnie chodzi o przykręcenie obudowy w która trzyma oba wałki. -
wrabit obserwuje zawartość → Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
-
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
wrabit odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Z jakim momentem i w jakiej kolejności powinna zostać dokręcona obudowa wałków wyrównoważających ? Są tam panewki więc nie wierze że dokręcane to jest na czuja. Passat b6 2.0 TDI kod silnika to BMP -
Wyrzuca płyn chłodniczy przy większych prędkościach
wrabit odpowiedział poul81 → na temat → Tematy techniczne
Kolego sprawdź stan węży obiegu wody w momencie gdy zapala Ci się kontrolka, czy nie są spuchnięte. Tester nie zawsze pokaże obecność CO2, mam podobny przypadek w Ibizie 2 FL 1.9 tdi asv,. Tester pokazał obecność CO2 dopiero gdy auto zostało porządnie przegonione i zagrzało się porządnie, węże spuchły i wtedy test wykazał CO2 w obiegu wody, nie było masła pod korkiem oleju ani śladów oleju w samym zbiorniku.