Skocz do zawartości

wrabit

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wrabit

  • Urodziny 13.07.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rdm

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Dziękuje, przyznaje nie czytałem całości, użyłem wyszukiwarki, bo auto muszę poskładać szybko, teraz wiem szybko można składać. Edit: To jest schemat przykręcenia całego modułu do bloku ? Jeśli tak to instrukcje już wcześniej znalazłem. Mi konkretnie chodzi o przykręcenie obudowy w która trzyma oba wałki.
  2. Z jakim momentem i w jakiej kolejności powinna zostać dokręcona obudowa wałków wyrównoważających ? Są tam panewki więc nie wierze że dokręcane to jest na czuja. Passat b6 2.0 TDI kod silnika to BMP
  3. Kolego sprawdź stan węży obiegu wody w momencie gdy zapala Ci się kontrolka, czy nie są spuchnięte. Tester nie zawsze pokaże obecność CO2, mam podobny przypadek w Ibizie 2 FL 1.9 tdi asv,. Tester pokazał obecność CO2 dopiero gdy auto zostało porządnie przegonione i zagrzało się porządnie, węże spuchły i wtedy test wykazał CO2 w obiegu wody, nie było masła pod korkiem oleju ani śladów oleju w samym zbiorniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności