Skocz do zawartości

Maciej Mercedes

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    MACIEJ
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WROCŁAW

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. z kablem nie ma żadnego problemu , przy sterowniku silnika jest tak samo , po włączeniu zapłonu znika (-) , sterownik do wymiany ? czy jakiś inny "sygnał" nie pozwala sterownikowi na "wypuszczenie (- ) ze sterownika ? dodam że przekaźnik pompy sterowany jest przez(+) tzn po zapłonie włącza się plus , w jakim celu (-) również idzie ze sterownika? dziękuję za powyższe odpowiedzi
  2. Dziekuje bardzo za odpowiedz , więc minus wychodzi ze sterownika silnika jutro to sprawdzę , czy kabel jest w porządku czy wina leży w sterowniku
  3. witam , mam problem z Passatem b7 2014r 2.0 103kw WVWZZZ3CZFE047309 AUTOMAT - auto posiada błąd P0627 przekaźnik elektrycznej pompy paliwa , i nie odpalało - powodem tej usterki jest brak minusa (-) na pinie nr 2 przekaźnika pompy paliwa , tzn gdy zapłon jest wyłączony to między (+) a pinem nr 2 jest stałe napięcie 12v , po włączeniu zapłonu znika (-) na pinie nr2 - po podłączeniu pinu nr 2 na stałe do (-) auto odpala normalnie , jednak chodzi w trybie awaryjnym , a kod błędu P0627 vcds pozostaje - na zegarach widnieje błąd silnika , mruga sprężynka od świec żarowych , oraz dodatkowo wyświetla się " usterka systemu start stop " pytanie brzmi skąd biegnie (-) na pin nr 2 oznaczony na schemacie jako nr 85 , jak należy czytać schemat elsawin skoro przy kablach sa tylko numery: ( resztę kabli odnalazłem organoleptycznie(robiąc pomiary ) jednak nie rozumiem jak miałbym czytać/ odnajdywać przewody według schematów ) - czarno/ niebieski nr 85 , pin nr 2 przekaźnika (-) który zanika - czerwono /zielony nr 25 , pin nr 3 przekaźnika tj stały (+) - niebiesko /czerwony nr 293/52 , pin nr 5 przekaźnika wyjście (+) do pompy paliwa - biało / czerwony ( u mnie jest to niebiesko czerwony ) z bezpiecznika , pin nr 1 przekaźnika (+) sterujący po włączeniu zapłonu Co może być powodem ? Dlaczego na zegarach wyświetla się "usterka systemu start stop " a w vcds nie występuje więcej błędów ? Dodam że auto co " któryś " nie określony raz zapala bez błędu i jedzie bez trybu awaryjnego
  4. Witam , poszukuje schematu elektrycznego tylniej fabrycznej kamery cofania, problem polega natym że kamera się włącza tzn jest czarny obraz , ponieważ "znaczek sie nie uchyla / nie otwiera kamery , nigdzie nie znalazłem podobnego przypadku , brak błedów vcds (pomijam bład j285, ) WVWZZZ3CZEE150458 2.0 103kw CFF 2014r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności