Skocz do zawartości

matex2k19

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Problem rozwiązany, musiałem odczepić wtyczkę od sterownia z kierwonicy gdyż nie mam przycisków na kierownicy.
  2. Witam, Mam taki irytujący problem... otóż po wymianie zbrikowanego VW RNS 510 na Radio z Androidem 8.1 Link: https://pl.aliexpress.com/store/product/Germany-warehouses-9-Android-8-0-Car-radio-GPS-Navigation-for-VW-Skoda-Octavia-golf-5/2671188_32892062056.html?spm=a2g17.12010612.8148356.1.4b6d3e6dQ9GSnZ Nowe radio to bajka, ma wszystko co potrzeba, działa bardzo szybko. Problem tylko jest taki, że radio usypia się jak zwykły smartfon/tablet i po 2-3 dniach stania aku się rozładowuje... Co robić ? Auto to Passat B6 2.0 TFSI
  3. Witam, Na jakiej zasadzie robi się geometrię kół w Passacie B6 ? Wyważałem dziś koła, bo z tyłu w prawym kole od 50km/h coś pukało, po wyważeniu wszystkich czterech kół pukanie ustało, ale Pan z wulkanizacji zobaczył, że dwie tylne opony od strony wewnętrznej są zryte... z przodu delikatnie tak samo.. Auto kupiłem z takim oponami ponad dwa tygodnie temu. Teraz pytanie, żeby zrobić geometrie kół to trzeba zmieniać wahacze z przodu i z tyłu ?.. Takie coś dowiedziałem się od swojego mechanika, gdyż z tyłu śruby są zapieczone i zardzewiałe. Prosiłbym o porady, czy to prawda, gdyż wymiana wahaczy z przodu i z tyłu jest bardzo kosztowna, jeżeli mowa jest o nowych....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności