Skocz do zawartości

kroliko

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kroliko

  • Urodziny 20.07.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wlasnie mam podobny plan, ale ja chce osobiscie podpiac tube sama, czyli tez musze to pchnac przez wzmacniacz, jak narazie tube zmowilem (w drodze) wzmacniacz bede kupowal, teraz tak mozesz podac sygnal na wzacniacz tzw HI (pod warunkiem jesli masz taki wzmacniacz kótry umozliwia podpiecie HI)- czyli z koncówki mocy z MFD2 (podpinasz sie do kabli które wychodzą z radia do głosników) lub wykorzystać wyjscie LO z radia jesli nie jest wykorzytwane do wzamcniacza VW u mnie w B6 jest MFD2 DVD i musze wyjąc i zobaczyc na kostce co i jak jest podpiete bo sam nie wiem czy MFD2 DVD gra u mnie przez wzmacniacz org. czy posiada koncówke mocy juz wbudowana - mowiac sczerze nie rozkminialem tego tematu napewno tak jak opislem da sie podpiac wzmacniacz
  2. tak wyglada wymiana zespołu 2 sprzegieł w DSG milego ogladania [ame] [/ame]
  3. a dzisiaj zrobilem do pracy 25 km po Warszawie i ani razu nie szarpnela szkrzynia ,,,,, czasami zastanawiam sie ze moze faktycznue terzba nauczyc sie jezdzic z DSG
  4. a wiec tak, zdecydowanie to nie jest Auto Hold - dzial bez zarzutów przy starcie i hamowaniu "miekko łapie i miekko o ile sie nerwowo nie rusza odpuszcza", bylem w serwisie "znjaomy" i diagnoza narzie padla na poduszke (posuszka pod akumulatorem-filtrem powietrza) - moze w przyszlym tygodniu wumienię i dam wam znac czy pomoglo. co do skaczacego obrotomierza to tez nie zauważyłem ale co do objawy to dokladnie tak jak kolega TOMDG to opisał a zwlaszcza w korku, ja osobicie uwazam ze albo to poduszka albo luz na półosiach-przegubach, po wymianie poduszki dam znac czy problem zostal rozwiazany. mysel ze na koncu bede ruszal mechatronike, przy wimianie poduszki skontroluje poziom oleju moze jest za malo i mechtronika wariuje przy dohamowaniu ..... takie moje wolne wnioski,
  5. Witam, jestem posiadaczem Passata 170KM DSG, 165k juz za soba i mam taki objawy - czasmi jak powoli dojezdzam do skrzyzowania i odczowam ze skrzynia wspomaga "hamowanie silnikiem" i nie wyhamuje do konca do 0km czuje szaprniecie w ukaldzie napedowym ! Natomiast w przyapdku gwaltownego hamowania do 0 km, samochod plynie hamuje nie ma zadnego szaprniecia na koncu. Moze ktos z kolegow ma podobny problem ??? pozd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności