Skocz do zawartości

dawidwydra

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Tymczasowo z autem koło Czestochowy. PodCisnienie w układzie -0.93 bara podcisnienie przed gruchom na jałowy 0,69 bara. Skracac sztange ? Czy jeszcze jakos testotowac n75 ?w czym wyplukac przeplywke? A tak z Mysłowic.
  2. Egr-a wrzucilem nowego ani membranki w gruszce ani w grzybku,sprawdzalem szczelnosc wezykow podcisnien(powymienialem wszystkie) zawor ogrzewania sprawny n 18 sprawny(gasi auto) z tym n 75 mialem go wyciagnietego tylko jak to sprawdzic...? Sztange z turbiny da rade ustami wciągnac przez wężyk, turbina nie leje lekki luz (0,4mm)na osi gora dol bez oleju (wyciagnieta) zostaje jeszcze przepływomierz i n75...co moge jeszcze zrobic sam badz jak to sprawdzic? Troche chaotycznie, wybaczcie. Po wymianie egr-a (boerg) cos takiego i ogarnieciu wezykow rowna cisnienie zadane aktualnemu przy 2200 obr/min. Jak sprawdzic kruciec? Wizualnie czy wacumetrem? Z góry dziekuje, turbo wrzucilem z powrotem.
  3. Logi grupy 003 i 011 , standardowo proszę o wybaczenie zaczynam się zagłębiać ,wiem że turbina późno równa cisnienie ale z logow przepływomierza nie za duzo przyswoilem pomoże ktos wyjaśnić co jak i co. pozdrawiam. LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności