Skocz do zawartości

Przemek02452

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Okazała się pęknięta ośka w turbinie co przełożyło się na zatarty wirnik od strony wydechu
  2. Dzięki bardzo za pomoc kolego☺ wstępna diagnoza postawiona na DPF. Przekroczona ilośc sadzy komputer widzi. Tym bardziej, że chwile przed tym całym zajściem na odcinku 150km dwa razy się wypalał, wcześniej nie robił tego tak często. Jutro będzie ostateczna diagnoza. Pozdrawiam?
  3. Witam Passat b6 2.0 cbbb 170km Napotkał mnie ostatnio mały problem, mianowicie przy jeździe 160km/h na ekspresówce olej wystrzelił spod korka, samochód zgasł. Zjechałem na pobocze. Passat ma ogromne cisnienie pod korkiem, jeśli go odkręce to odpali i pluje spalinami wraz z olejem. Jeśli korek zakręce, gaśnie. Dobrze robię szukając przyczyny w okół DPF?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności