-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2001
-
konrad1222 zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Panowie problem rozwiązany , wymieniony został zawórw trojniku odmy i auto teraz chodzi pięknie
-
Ale co jest przestawione turbina? W jakim sensie?
-
witam panowie mam problem z pasatem wymieniałem dwa zaworki n75 i cały czas jest to samo dv jest rowniez nowe , turbina jest nowa załączam logi: http://vaglogi.pl/log-115_118_002_74T6v.html
-
Więc tak Koledzy wymieniłem zawór DV. Wymieniłem zawór n75 był zepsuty wymieniłem odme nie działała prawidłowo. Wymieniłem wszystkie przewody od podciśnienia zrobiłem test gruszki od wg . Sprawdziłem luz na wirniku i nadal jest to samo co prawda lepiej ale to jeszcze nie jest to co powinno być. Auto czasem mocno rwie do przodu a czasem ma muła . Czy czujnik ciśnienia doładowania dawał by podobne objawy?
-
to tak dzisiaj zrobiłęm test odpiełem zawór n75 doładowania nie było wgl , potem podpiełem spowrotem zawor n75 ale odpiełem od niego wezyk od WG i auto przeładowywało ale za to bardzo srodnie turbo pompowało niby doładowanie duze ale na chwile były takie przewy i widac ze cos go dławiło
-
Ale porównując starszy log do nowego to widać że jest gorzej . Czasem auto ciągnie bardzo Dobrze a czasami taki muł jest
-
Tylko że na logach widać że do 2000tys obrotów silnik ma zadane ciśnienie o wiele wyższe niż uzyskane przez turbo w danej chwili . Auto czasami dostaje na chwilę ,,kopa" poczym spokwrotem jedzie tak jak by bez turbiny
-
TAK TO JEST LPG I BP ALE logi robiłem na bp porownywałem logi z przed 3 tyg lecz z tego co zauwazyłem jest gorzej to jest log z dzisiaj http://vaglogi.pl/log-115_1j4T099.html a to ten co ostatnio robiłem http://vaglogi.pl/log-115_118_8l6Be.html
-
Witam tak jak w temacie jest problem z skakaniem obrotó na biegu jałowym zrobiłem dynamiczne zeby wyeliminowac problem z doładowaniem 03 i 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_sDIpm8.html 002 i 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_RXce6.html 115 i 118 http://vaglogi.pl/log-002_033_RXce6.html