Skocz do zawartości

mercier01

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Witam, Jakiś czas temu stałem się posiadaczem Passata, który ma świeżo podbity przegląd do lutego 2020, ale zarejestrowany jest jako ciężarówka. W tym tygodniu, przed przerejestrowaniem, będę chciał "zmienić" go na samochód osobowy i oprócz Zmiany Konstrukcyjnej, rzekomo mam zrobić oczywiście kolejne badanie techniczne, już jako osobówki (paranoja). Może orientujecie się, czy jeśli jakimś sposobem coś mi znajdą, to obecny przegląd się unieważni? Pozdrawiam
  2. Pozwolę podpiąć się pod temat. W moim B7 z 2014 (polski salon, mam to "mniejsze" radio niż na powyższych screenach) mam pewien problem z połączeniem Samsunga S8 - VW łączy się z telefonem bezproblemowo od razu, ale zazwyczaj działają tylko połączenia i kontakty, media nie. W opcjach telefonu widzę aktywne suwaki dla telefonu i kontaktów, natomiast media są nieaktywne i nie da się ich włączyć. Dodam, że raz (po bodajże trzech re-connectach) udało się puścić muzykę przez samochód więc wszystko działa, ale do tej pory tylko ten jeden raz na kilkadziesiąt prób. Dodatkowo momentami widzę na ekranie samochodu dany utwór z Tidal, mogę go zmieniać poprzez kierownicę ale dźwięk wciąż dochodzi z telefonu a nie głośników. Czy ktoś może coś doradzić?
  3. Witam, Mam dwa szybkie pytania w temacie 1. Da się jakoś sprawdzić, czy kluczyk do B7 jest oryginalny? 2. Czy gdyby okazał się kopią to czy można na jego podstawie bez problemu dorobić drugi za te kilkaset złotych u klucznika? Pozdrawiam
  4. Czy mógłbym Was jeszcze prosić o odkodowanie tego VINu podobnie jak wyżej? WVWZZZ3CZEE111293
  5. Może to zabrzmi dziwnie, ale może ktoś z Krakowa i okolic ma może B7 w wersji TSI, i byłby na tyle uprzejmy żeby zgodzić się na krótką jazdę próbną? Nikt z mojej rodziny ani znajomych nie jeździ takim samochodem a moc testowanego przeze mnie TSI była podejrzanie niska. Ewentualnie może ktoś mógłby polecić sprawdzonego specjalistę od VW w okolicy, który zna się na tych samochodach i mógłby zerknąć na ten egzemplarz?
  6. Tylko czy 1.4 to wytrzyma? Nawet gdybym się zdecydował (silnik wciąż traktuje jako ten awaryjny) to nie chciałbym zwiększać prawdopodobieństwa wystąpienia awarii poprzez dodanie mocy Do tego warto dodać, że ten egzemplarz to jest BlueMotion czyli ma system start-stop, na temat jego awaryjności pewnie również czeka mnie kilkadziesiąt stron forum do przeglądnięcia...
  7. Dzięki za informację, napisałem do obu kolegów w sprawie silnika. Po jeździe próbnej natomiast stwierdzam, że nie jest to w żaden sposób rakieta i bardziej mu do wersji 120KM, którą kiedyś jeździłem. Przetestowałem cały zakres obrotów i zwyczajnie tych 160KM nie czuć. Muszę w pełni rozeznać się jak to jest z tymi silnikami ale przy tak małym przebiegu oferta jest dla mnie mimo wszystko interesująca.
  8. Czy moglibyście napisać jak po kilku latach sprawują się Wasze silniki CTHD? Przymierzam się do zakupu.
  9. Jak widać za dużo tych ogłoszeń oglądam, byłem przekonany na początku, że to było 1.8 Byłbym wdzięczny, chociaż po wielokropku podejrzewam niezbyt pochlebną opinię.
  10. Czytałem Twoją rozpiskę i bardzo mi pomogła, natomiast krążą opinię, że akurat ten konkretny model (montowany po 2013) jest już poprawiony i dość bezproblemowy i że momentami nie do końca słusznie wrzuca się go do jednego worka z pozostałymi. Mam po prostu na oku auto z oryginalnym, super niskim przebiegiem potwierdzonym w ASO więc nie chciałbym go od razu spisywać na straty.
  11. Dziękuję! Czyli to jest ten silnik CTHD, o którym jest relatywnie mało informacji - niby jest w grupie najbardziej problematycznych (1.4 TSI Twincharger EA111) ale podobno w tej konkretnej wersji VW coś naprawiło. Czy ktoś może używa tego silnika w Passacie z tych lat i mógłby się wypowiedzieć? Natomiast sam fakt, że jest w grupie najbardziej problematycznych raczej odstraszył mnie od zakupu.
  12. VIN to WVWZZZ3CZEE091878, byłbym bardzo wdzięczny za sprawdzenie informacji odnośnie roku i silnika, czy ten TSI byłby raczej awaryjny, czy jest on z tej "lepszej" serii?
  13. Chętnie bym tak zrobił, ale jednak nie chcę starego auta Tak się składa, że kilka godzin temu widziałem się ze znajomym, który świeżo nabył Octavie III 1.4 z belką i miałem (wątpliwą) przyjemność się nią przejechać - niestety czuję różnicę. Natomiast wracając do mojego pytania to może je uściślę - znalazłem bardzo dobre ogłoszenie B7 1.8 160KM TSI z 2013 roku sprzedawane przez salon, jutro jadę go oglądnąć i przetestować, czy ten silnik po 2013 wciąż ma problemy z olejem? Na forum czytałem, że po 2012 problem został usunięty natomiast inne źródła mówią, że miało to miejsce dopiero w 2014, czy możecie doradzić?
  14. Witam serdecznie, to jest mój pierwszy i mam nadzieję nie ostatni post na tym forum. W skrócie - przymierzam się do kupna Passata B7, zmieniam z Mazdy 3, diesel 110KM z mokrym DPF, z którym mam co chwilę problemy. Zależy mi głównie na bezawaryjności, jeżdżę w 95% w mieście i w korkach, spalanie nie ma dla mnie większego znaczenia. Przez ostatnie 2 tygodnie nieustannie czytam opinie o silnikach i mam od tego kompletny mętlik w głowie, może moglibyście mi doradzić odnośnie poniższych kwestii? - Czy w TDI z 2012/2013 montowany jest suchy czy mokry DPF? - Zakładałem na początku, że do miasta mniej awaryjne i problematyczne będzie 1.8 TSI ale podobno wersje produkowane przed 2014 rokiem są bardzo kiepskie i kilku mechaników poradziło mi jednak 2.0 TDI 170KM - który wg Was byłby mniej problematyczny i awaryjny do miasta? - Czy budżet ~40-45k wystarczy na sensowny egzemplarz z 2012/2013 roku? - Czy są jakieś aspekty, na które warto zwrócić uwagę? Przykładowo myślałem też o Octavii III 2014 z 1.4 TSI (rzekomo już tym mniej awaryjnym) ale z kolei tam z tyłu jest belka a nie wielowahacz, co dla mnie jest problemem. Z góry dzięki i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności