Skocz do zawartości

djwojtek

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2013
  1. Temat rozwikłany - rozrusznik padł. Wytrzymał 5 lat Mocne te auta teraz produkują
  2. Sprawdziłem aku, jest okey, na wszelki wypadek przełożyłem z drugiego passata i to samo. Wygląda na to, że to rozrusznik, bo podczas włączenia zapłonu próbuje przez około 0,5 sek i ciemność, tak jakby zwierał do masy. Czy któryś z Kolegów miał taki przypadek? A i jeszcze jedno, w czasie tej awarii załączona była funkcja start/stop.
  3. Sprawdzę aku jutro, ale dziwne zachowanie było podczas jazdy, szarpanie. Przy próbie odpalenia zachowuje się tak jak by go coś blokowało mechanicznie
  4. Witam, Miałem przykre zdarzenie - podczas próby przyspieszenia wyjeżdżając z terenu zabudowanego auto zaczęło szarpać, moc spadła, po przymusowym zatrzymaniu już nie odpalił. Świeci się kontrolka silnika, świec i aku. Przy próbie uruchomienia silnika po włączeniu zapłonu gaśnie cała konsola i słychać tylko krótką próbę startu rozrusznika. Auto po tej awarii jest na "luzie" niezależnie od położenia dźwigni zmiany biegów. Skończyło się lawetą. Co to może być tak z ciekawości zanim go zaciągnę do mechanika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności