Fisz
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 190KM DSG6 4x4
-
Rok produkcji
2018
-
DPF w B8. Jak użytkować, czy jest się czego bać?
Fisz odpowiedział perzu126 → na temat → Tematy techniczne
to jest właśnie porażka, że auto jak wypala DPF to nie informuje o tym użytkownika, bo po co, muszą zarabiać na serwisach, a z tymi wentylatorami to różnie bywa, potrafią załączyć się nawet po spokojnej jeździe, kiedyś w serwisie powiedzieli mi, żeby nie zwracać na to uwagi, ten typ tak ma 🤣. Ogólnie jak następuje proces wypalania, to jak pisali poprzednicy zwiększają się obroty. -
Dziwny dźwięk chrobotania z silnika
Fisz odpowiedział skoczek1213 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Mam 2 Passaty w firmie 2.0 Diesel. W jednym tak jest od nowości. w Drugim to samo tylko ciszej. Serwis też stwierdził że to normalna praca. -
Kupiłem na jesieni 2018 3 Passaty B8 z DSG z 2018r, przebiegi obecne 5-8 tyś km. Zgłosiłem, że przy delikatnym naciśnięciu pedału hamulca słychać jakby klocki sie kończyły. Przyjechałem na serwis, "kolega się z Panem przejedzie" spojrzał na tarcze i mówi , "nie jedziemy - tarcze do wymiany" Już w jednym passacie wymienili mi tarcze miesiąc temu, w drugim teraz, a w trzecim też powiedzieli że wymienią kiedy powiedziałem że dzieje się to samo. Podobno w Arteonach i B8 z 2018r to nagminny problem. O rdzewieniu tarcz już nie wspomnę. Pytam dlaczego tak jest? nie odpowiedzieli, pytam czy teraz będzie dobrze? - teraz tak- odpowiedzał serwisant... :) auta za grubo ponad 100 tyś złotych i takie gówno wychodzi po 5 tyś km. Może wina hold on? zasiska co chwilę hamulec.
-
Fisz obserwuje zawartość → DPF w B8. Jak użytkować, czy jest się czego bać?
-
DPF w B8. Jak użytkować, czy jest się czego bać?
Fisz odpowiedział perzu126 → na temat → Tematy techniczne
Witam, mam B8 od października 2018r auto ma 7 tyś km, zdarzyło mi się, że wentylatory załączały się po spokojnej jezdzie (chciałem te pierwsze 2-3 tyś km dotrzeć auto spokojnie, choć to nie maluch i jest w sumie dotarty) i to mnie właśnie zastanawiało, że jade delikatnie a wentylatory załączają się... teraz już wiem dlaczego. W poprzednim aucie Opel Insignia 2.0 z 2012r zamontowałem diodę która była podłączona pod ogrzewanie lusterka (ogrzewanie tylnej szyby i lusterek załącza się podczas procesu wypalania DPF w Insigni) i wiedziałem kiedy nie należy przerywać tego procesu. Niestety VW B8 nie ma takiej możliwości. Będę szukał jeszcze tego rozwiązania by znaleźć sposób na informację o tymże trwa wypalanie) Obecnie jak jeżdżę ostrzej i mam po trasie 25km do pracy to dawno nie słyszałem wiatraków