Skocz do zawartości

kamil111-116

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam wszystkich. Mam problem ze swoim autkiem. Mianowicie kiedy już powoli zacząłem ogarniać auto po zakupie (rozrząd, oleje, zawieszenie itp.) przyszedł czas na pierdołę mianowicie termostat. Wskaźnik od temp. po zakupie podniósł się może dwa razy potem zawsze pokazywał "zero". Nawiew działał (w sensie ciepłe powietrze) gaz również się przełączał po krótkiej chwili ogólnie wszystko było normalnie ale denerwowało mnie to. Na drugi dzień po wymianie (przy okazji została wymieniona uszczelka pod deklem zaworowym) auto zaczęło dymić. Wygląda to tak, jak odpalam go rano niby jest ok (przy obecnych temp. para wodna się pokazuje). Silnik nagrzeje się normalnie do 90 stopni zaczyna dymić (wcześniej nic takiego nie zaobserwowałem). Jak hamuję silnikiem to po kilkunastu metrach pojawia się biały dym natomiast przy ruszaniu np. spod świateł niebieski. Płynu chłodniczego nie zaobserwowałem aby ubywało natomiast oliwy myślę że tak (ciężko stwierdzić bo odkąd zaczęły się te problemy przejechałem może z 50 km). Czytałem podobne tematy podejrzewam że poszła uszczelka pod głowicą. Nowy termostat prawdopodobnie spowodował że silnik bardziej się dogrzewał i pewnie coś "strzeliło". Wiem że nikt tu mi z fusów nie wywróży (w pn jadę do mechanika i mi sprawdzi) ale może ktoś miał coś podobnego. Na marginesie gaz też do regulacji (a przynajmniej filtry do wymiany) bo słychać takie "cykanie" z okolic butli i często przełącza się z LPG na PB (najczęściej przy mniejszych obrotach). Ale raczej to nie instalacja jest powodem dymienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności