Skocz do zawartości

jacek2101

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (ANB)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak, ośka 10mm. Tu jest ładnie pokazana cała robota: https://youtu.be/tREzvGCineg Ogólnie nic skomplikowanego, zajęło mi to na spokojnie 2h.
  2. Dzisiaj w końcu znalazłem chwilę czasu i zrzuciłem wydech... Potwierdził się brak klapki wg. Także czeka mnie wymiana turbo, zakładać serię czy szukać czegoś mocniejszego?
  3. Właśnie odłączyłem wężyk z n75 do gruszki i nie poczułem znacznej różnicy także chyba nie pozostaje nic innego jak wyciągnąć turbo...
  4. O, to dosyć zaskakujące... Od czego proponowałbyś zacząć sprawdzanie?
  5. Cześć, prośba o analizę logów, auto słabo się zbiera i wciąga olej na wysokich obrotach. Do tej pory został wymieniony ezektor bo był nieszczelny, zawór dv nie trzymał też wymieniony oraz węże podciśnienia od n249 do dv oraz od n112 do gruszki. Jest też błąd 17964 mówiący o niedoładowaniu. Logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-115_118_ZOKrBqw.html http://vaglogi.pl/log-002_033_7TD98tf.html Pozdrawiam, Jacek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności